Brystbetennelse

Aprilmamma15

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Har fått brystbetennelse og går nå på antibiotika. Sjelden jeg har følt meg så dårlig. Mini får ikke suge på det "syke" brystet i tilfelle det er puss der inne. Når jeg pumper kommer det blod og litt melk. 20-30 ml. Noen som har hatt brystbetennelse og fått tilbake melken igjen? Noen som gir mme her? Hvor mye og ofte drikker de? Her går det ned alt mellom 100-150ml hver 3(!!) time.. Uten pupp først. Synes det er mye.

Har fått brystbetennelse og går nå på antibiotika. Sjelden jeg har følt meg så dårlig. Mini får ikke suge på det "syke" brystet i tilfelle det er puss der inne. Når jeg pumper kommer det blod og litt melk. 20-30 ml. Noen som har hatt brystbetennelse og fått tilbake melken igjen? Noen som gir mme her? Hvor mye og ofte drikker de? Her går det ned alt mellom 100-150ml hver 3(!!) time.. Uten pupp først. Synes det er mye.

Hvor gammel er h*n da?
Jeg gir kun MME til gutten min på 2 og en hhalv uke og han spiser ca 90 ml hver 3 time :-)

Babyen skal jo liksom være selvregulerende, så jeg ville ha gitt det om det er det som går med. Jeg ammer og gir tillegg etter det til barn nr.2 nå og min erfaring fra de begge er at de spiser både langt hyppigere og mer enn det som står på anvisningen-husk at det bare er en pekepinn og ingen fasit på hva den enkelte baby trenger ;) Blir det mye gulping kan du evt.prøve å gi flaske litt hyppigere med litt mindre innhold per gang. Her er det pupp og flaske alt fra hver 1 1/2 time til hver fjerde time. Lager alltid til 120 ml, noen ganger går alt med, andre ganger bare 90 eller mindre.. Han er 2 1/2 uke ☺️

Back
Topp