Brystbetennelse :(

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Jada, den har kommet til meg :( Er fytti grisen så vondt. Men d verste er jo at jeg har vert dårlig med feber og skikkelig verk i kroppen siden Lørdag. Først i gårkveld at puppene ble skikkelig vonde. Røde felt og røde striper på brystene :( Må nok krype til korset og dra til legen i morgen :( Unner ikke min værste fiende denne vondten :(

★♡Tasta fra fonen♡★

Huffda, det var ikke bra! :/ Du får ha masse god bedring! :) Håper du blir fort kvitt betennelsen!

Ånei ånei.:( Det høres helt forferdelig ut.. Trodde det var mest vanlig helt i begynnelsen.. God bedring, håper du blir fort frisk!!

Stakkars deg! Jeg har skjønt på venner som har hatt det, at det er vanvittig vondt! God bedring!

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja dette er vanvittig vondt. Influensafølelse ×2. 39 i feber og alt i kroppen er vondt. Og PUPPENE, den værste spreng du kan tenke deg og litt til :'(
Sorry sytingen, men synes veldig synd på meg selv akk nå :'( Buhuuuuu :'(

★♡Tasta fra fonen♡★

Føler veldig med deg!!
Jeg hadde det når lillemann var en uke gammel, og det var helt forferdelig. Værste er at man blir helt totalt slått ut av veldig høy feber, syns jeg.
Det er viktig å tømme brystet hver andre time i et døgn, men du har sikkert lest deg opp på dette allerede:-)

Back
Topp