Angelicas mamma
Glad i forumet
noen som vet hvordan det kjennes?har så utrolig vondt i den ene puppen.når snuppa tar tak så er det nesten så jeg kaster opp.må stoppe og gi fra denne puppen nå trur jeg.noen andre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lene24
noen som vet hvordan det kjennes?har så utrolig vondt i den ene puppen.når snuppa tar tak så er det nesten så jeg kaster opp.må stoppe og gi fra denne puppen nå trur jeg.noen andre?
ORIGINAL: barehege
ORIGINAL: lene24
Du må ikke stoppe å gi fra den puppen, da.. Etterhvert trengs det jo å fores fra begge.. Har hadd vondt jeg og.. og tar den ene puppen bedre enn den andre.. Men maser puppen! Og håndmelk ut litt før du setter ho på.. da er melka lettere å få i seg.. Suges jo ganske kraftig på starten.. greit at det kommer ut melk da.. Er det veldig ille så ring føden å få hjelp der! De er der for deg!! :) Det sier de i allefall til meg! Å bedre å få hjelp der enn å ringe en lege å få antibiotika uten å se på deg.. [:)] Lykke til!! Det går seg nok til skal du se!! (det er i allefall det jeg håper på.. )[:D]