Hildegunn78
Andre møte med forumet
Heisann. Tenkte å dele en erfaring som kan hjelpe andre. Har hatt to brystbetennelser siden junior kom for drøye sju uker siden. Dere som har hatt det vet hvor vondt det gjør, dere som ikke har hatt det: dere vil unngå det for enhver pris! Den første gangen gikk jeg så lenge at jeg måtte ha antibiotika. Når jeg fikk det igjen i begynnelsen av uka så skjønte jeg hva som var i gang. Derfor tok jeg grep. Masserte, pumpet og sto lenge i varm dusj. I tillegg fant jeg ut at jeg kunne "behandle" mens jeg sov.
Siden junior har hatt litt vondt i magen, så kjøpte jeg en varmepute for noen uker siden. Denne varmes i microen og inneholder blant annet lavendel. Kjøpte den på en babybutikk. Denne puta varmet jeg opp før jeg la meg og la på det vonde brystet. Når jeg var oppe og ammet junior, varmet jeg puta på nytt. Slik holdt den brystet varmt gjennom hele natten. Dermed var jeg kvitt brystbetennelsen for denne gang. Bare et tips!!
Siden junior har hatt litt vondt i magen, så kjøpte jeg en varmepute for noen uker siden. Denne varmes i microen og inneholder blant annet lavendel. Kjøpte den på en babybutikk. Denne puta varmet jeg opp før jeg la meg og la på det vonde brystet. Når jeg var oppe og ammet junior, varmet jeg puta på nytt. Slik holdt den brystet varmt gjennom hele natten. Dermed var jeg kvitt brystbetennelsen for denne gang. Bare et tips!!