Stressaførstegangsmamma
Betatt av forumet
Jeg har tenkt en del over amming og hvordan jeg skal få til det best mulig når mini kommer, jeg er førstegangsfødene med ekstremt stort ønske om å amme. Søkte litt på nettet og fant denne videoen på youtube https://www.youtube.com/watch?v=bhGh2cy0gGE&t=2098s. Den heter ''bryst er best'' og hadde mange ekstremt gode tips til hvordan å få til ammingen på best mulig måte.
Tenkte jeg ville dele denne med andre som er usikkre på/bekymrer seg til ammingen, da denne videoen hjalp meg mye med å skjønne hva som bør gjøres og når det bør gjøres.
PS!
Dette innlegget er kun for å dele videoen jeg syns var veldig informerende, og ikke for å ''momshame'' noen som helst som skal gi morsmelkerstatning og ønsker dette. Alle familier og barn er ulike, og har ulike behov for ulike ting. Og det er 100% opp til deg hva som er best for ditt barn.
Verken amming eller morsmelkerstatning er rett eller feil
Tenkte jeg ville dele denne med andre som er usikkre på/bekymrer seg til ammingen, da denne videoen hjalp meg mye med å skjønne hva som bør gjøres og når det bør gjøres.
PS!
Dette innlegget er kun for å dele videoen jeg syns var veldig informerende, og ikke for å ''momshame'' noen som helst som skal gi morsmelkerstatning og ønsker dette. Alle familier og barn er ulike, og har ulike behov for ulike ting. Og det er 100% opp til deg hva som er best for ditt barn.
Verken amming eller morsmelkerstatning er rett eller feil