Bryst betennelse :'(

Har tendenser til at det tetter seg selv nå på hytta. Heldigvis så synes visst mini at melk smaker godt på fjellet så han spiser godt. Er nok derfor produksjonen har økt også. ;) så nå går det i ullklær fra topp til tå.

Har hatt tette melkeganger, og klart å unngå at det utvikla seg til brystbetennelse mangen gonger, så kan teknikken heldigvis :) men denne gongen hadde eg ikkje sjans. Gjekk nokon timer frå første symptom til eg var kjempeslapp, og nokon timer etter det (på 5-6 timer frå første antydning til ømhet) låg eg under dyna og hutra og klarte såvidt å amme fordi det gjorde så vondt :p ni låg til puppen heile natta, men trur ikkje det var effektiv amming fordi eg spente meg...
Eg måtte svelge enda ein kamel iallefall, for eg har tenkt i mitt stille sinn at dei som har fått brystbetennelse kan umulig ha forebygd nok, med tanke på kor mangen gonger eg har hindra tilstoppa melkeganger i å utvikle seg til å bli brystbetennelse.. :p denne gongen hadde eg ikkje sjanse til å forhindre det :p

Haha, har igrunn tenkt det samme :p Men skal slutte å tenke sånn nå :p

Haha, har igrunn tenkt det samme :p Men skal slutte å tenke sånn nå :p
Skjønner godt at du gjorde det :p haha :p for det har ikkje vert noke pes før :p kunne våkne med hoven melkekjertel og vere mykje betre samme dagen :P men lurt å ikkje tenke slik, ja, kan hende nokon synes du også skal lære ei lekse :p har jo glømt å banke i bordet dei gongane eg har tenkt det :p

Det går bra :) mange forskjellige typer ;) kan ta det i svangerskapet også :) litt kan gå over i melka, men det er ikkje rapportert inn noko spesielt på barn som ammes :)
Åh? Venninna mi måtte slutte å amme mens hun gikk på antibiotika :o Styr med flaske og pumping osv. Også i ettertid, for babyen (som bare var 3-4 uker gammel) foretrakk jo flaske etterpå!

Åh? Venninna mi måtte slutte å amme mens hun gikk på antibiotika :o Styr med flaske og pumping osv. Også i ettertid, for babyen (som bare var 3-4 uker gammel) foretrakk jo flaske etterpå!
Ånei?? Kvifor fekk ho antibiotika? Det var dårlig at ho ikkje fekk eit trygt merke

Hun ble langt inn på sykehuset og fikk det intravenøst pga. brystbetennelse som hadde spredd seg til hele kroppen! :o

Då fekk ho nok litt heftigare saker enn eg fekk :P
Ja, det har nok noe med det å gjøre :) Men de trenger nesten ikke flaske lenger nå :) Hun har vært flink på å få babyen tilbake på puppen :D

Ja, det har nok noe med det å gjøre :) Men de trenger nesten ikke flaske lenger nå :) Hun har vært flink på å få babyen tilbake på puppen :D

Så bra da! Jeg ble jo også lagt inn og fikk intravenøst med første, men fikk ammet allikevel. Hun må ha fått veldig sterke greier hun da.

Sorcie! Du har en særskrivningsfeil i overskriften din! :P

Har du ikkje merka det før no??:p har irritert meg sia eg skreiv denne posten, men går ikkje å endre overskrifta :p

Ha ha ha.. Nei har ikke lagt merke til det. Du bruker jo ikke å skrive feil. :P

Du har berre gått glipp av feila :p eg lærte for nokon mnd sidan at det heiter sjåfør og ikkje sjofør :P :P
Ha ha ha. :p jeg har satt deg opp på en pidestall, og blitt blind for feilene dine. :p ellers så tenker jeg at det er nynorsk rettskrivning.

Back
Topp