Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt tette melkeganger, og klart å unngå at det utvikla seg til brystbetennelse mangen gonger, så kan teknikken heldigvismen denne gongen hadde eg ikkje sjans. Gjekk nokon timer frå første symptom til eg var kjempeslapp, og nokon timer etter det (på 5-6 timer frå første antydning til ømhet) låg eg under dyna og hutra og klarte såvidt å amme fordi det gjorde så vondt
ni låg til puppen heile natta, men trur ikkje det var effektiv amming fordi eg spente meg...
Eg måtte svelge enda ein kamel iallefall, for eg har tenkt i mitt stille sinn at dei som har fått brystbetennelse kan umulig ha forebygd nok, med tanke på kor mangen gonger eg har hindra tilstoppa melkeganger i å utvikle seg til å bli brystbetennelse..denne gongen hadde eg ikkje sjanse til å forhindre det
![]()
Skjønner godt at du gjorde detHaha, har igrunn tenkt det sammeMen skal slutte å tenke sånn nå
![]()
Men skal babyen ha melk med antibiotika?Joda, amming er ein del av medisinenveldig viktig å fortsette å amme
må gå på kuren i 10 dager.
Men skal babyen ha melk med antibiotika?![]()
Det går braMen skal babyen ha melk med antibiotika?![]()
Åh? Venninna mi måtte slutte å amme mens hun gikk på antibiotikaDet går bramange forskjellige typer
kan ta det i svangerskapet også
litt kan gå over i melka, men det er ikkje rapportert inn noko spesielt på barn som ammes
![]()
Ånei?? Kvifor fekk ho antibiotika? Det var dårlig at ho ikkje fekk eit trygt merkeÅh? Venninna mi måtte slutte å amme mens hun gikk på antibiotikaStyr med flaske og pumping osv. Også i ettertid, for babyen (som bare var 3-4 uker gammel) foretrakk jo flaske etterpå!
Då fekk ho nok litt heftigare saker enn eg fekkHun ble langt inn på sykehuset og fikk det intravenøst pga. brystbetennelse som hadde spredd seg til hele kroppen!![]()
Ja, det har nok noe med det å gjøreDå fekk ho nok litt heftigare saker enn eg fekk![]()
Ja, det har nok noe med det å gjøreMen de trenger nesten ikke flaske lenger nå
Hun har vært flink på å få babyen tilbake på puppen
![]()
Har du ikkje merka det før no??Sorcie! Du har en særskrivningsfeil i overskriften din!![]()
Så bra det ikkje ødela for heile ammingaJa, det har nok noe med det å gjøreMen de trenger nesten ikke flaske lenger nå
Hun har vært flink på å få babyen tilbake på puppen
![]()
Har du ikkje merka det før no??har irritert meg sia eg skreiv denne posten, men går ikkje å endre overskrifta
![]()
Du har berre gått glipp av feilaHa ha ha.. Nei har ikke lagt merke til det. Du bruker jo ikke å skrive feil.![]()
Ha ha ha.Du har berre gått glipp av feilaeg lærte for nokon mnd sidan at det heiter sjåfør og ikkje sjofør
![]()
![]()