Bryst betennelse :'(

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Har hakka tenner i heile natt, skalv heilt vanvittig, og hatt vanvittig vondt når eg amma :/ nettopp komt tilbake frå legekontoret. Heldigvis kunne pappa køyre inn og hente antibiotikaen, for eg er så dårlig at eg har ikkje så lyst til å køyre så langt :/

Dagens syt og klag

Uffda, det er ikke godt. God bedring!

Ånei!! Brystbetennelse er jo helt forferdelig å ha :-: god bedring! :-)

Huff :( God bedring og ikke glem ull.

Har pakka puppen inn med ei ullhue, så det er ikkje ein plass som ikkje er pakka inn :p

Må ikke fryse på bena og hodet heller, luen din er btw ferdig ;)

Æsj. :( det er sykt vondt. Her er det ullsokker, tøfler og ammebh i ull. Vi har dratt til fjells og ønsker ikke å få sånt svineri.

Nokon av dokke som har hatt det, som veit kor lang tid det tar å bli betre? Er i betre form, men fremdeles vondt :(

Jeg hadde med mellomste, tror jeg var helt fin etter tre-fire dager (kan være jeg husker litt dårlig).

Åneei, stakkar :(
Du får vel ikke amme heller nå da?
Hvor lenge skal du ta antibiotika? :(

God bedring snuppa, håper du blir bra fort! <3

Jeg hadde med mellomste, tror jeg var helt fin etter tre-fire dager (kan være jeg husker litt dårlig).
Samme her. Mener å huske at det tok tre fire dager. Feberen slapp fort etter at jeg begynte med antibiotikaen. Var innlagt så kan være jeg fikk noe sterkere antibiotika. Var innlagt er par dager tror jeg. Er jo over 14 år siden. ;)

Åneei, stakkar :(
Du får vel ikke amme heller nå da?
Hvor lenge skal du ta antibiotika? :(

God bedring snuppa, håper du blir bra fort! <3
Joda, amming er ein del av medisinen :p veldig viktig å fortsette å amme :) må gå på kuren i 10 dager.

Samme her. Mener å huske at det tok tre fire dager. Feberen slapp fort etter at jeg begynte med antibiotikaen. Var innlagt så kan være jeg fikk noe sterkere antibiotika. Var innlagt er par dager tror jeg. Er jo over 14 år siden. ;)
Oj, såpass :/ var det blitt sånn byll sia du var innlagt?

God bedring! Bra du føler deg bedre :D

Hadde brystbetennelse i høst, men da pumpa jeg og amma som bare det, så slapp unna antibiotika heldigvis. Gikk rimelig kjapt over, så hvis du tømmer deg ofte i tillegg til at du tar medisin, er det nok over ganske snart ;)

God bedring! Bra du føler deg bedre :D

Hadde brystbetennelse i høst, men da pumpa jeg og amma som bare det, så slapp unna antibiotika heldigvis. Gikk rimelig kjapt over, så hvis du tømmer deg ofte i tillegg til at du tar medisin, er det nok over ganske snart ;)
Har hatt tette melkeganger, og klart å unngå at det utvikla seg til brystbetennelse mangen gonger, så kan teknikken heldigvis :) men denne gongen hadde eg ikkje sjans. Gjekk nokon timer frå første symptom til eg var kjempeslapp, og nokon timer etter det (på 5-6 timer frå første antydning til ømhet) låg eg under dyna og hutra og klarte såvidt å amme fordi det gjorde så vondt :p ni låg til puppen heile natta, men trur ikkje det var effektiv amming fordi eg spente meg...
Eg måtte svelge enda ein kamel iallefall, for eg har tenkt i mitt stille sinn at dei som har fått brystbetennelse kan umulig ha forebygd nok, med tanke på kor mangen gonger eg har hindra tilstoppa melkeganger i å utvikle seg til å bli brystbetennelse.. :p denne gongen hadde eg ikkje sjanse til å forhindre det :p

Back
Topp