Brysknopp beskyttelse

SaraR

Flørter med forumet
Julistrålene 2025 ♡
Ser på brystknopp besyttere på nettet. Men lurer veldig på hvilke størrelse skal jeg ta. Er det et mål å ta? Er veldig dyre mangen av de, så hadde vært kjekt å få det riktig på første forsøk. Størrelsene på denne var S/M og M/L

Ser på brystknopp besyttere på nettet. Men lurer veldig på hvilke størrelse skal jeg ta. Er det et mål å ta? Er veldig dyre mangen av de, så hadde vært kjekt å få det riktig på første forsøk. Størrelsene på denne var S/M og M/L
Silverette du skal kjøpe? Står det ikke str guide inne? Vet det gjør det på dem forskjellige pumpene

Passer alle brystknopper uansett størrelse.
S/M passer for deg med areola under 4,5 cm, L/XL passer for deg med areola 4,5 cm og oppover. Det er en fordel at sølvkoppen dekker så mye som mulig av areola (det mørke området rundt brystknoppen).

Mål med linjal :joyful:

Vet ikke om jeg gjorde det riktig men jeg har alltid hatt veldig små nippler men føler salamiene er store så jeg kjøpte s/m på grunn av nipplene:smiley-ashamed004 andre som ikke har fått mørkere farge? Mine er fremdeles rosa og er i uke 33o_O

Så arelola det går på ja, lurte lit på om det va det. Så ikke noe guide, men kan hende jeg bare ikke fant det. Så på silvercups fra fødebagen. Takk for svar:happy:

Vet ikke om jeg gjorde det riktig men jeg har alltid hatt veldig små nippler men føler salamiene er store så jeg kjøpte s/m på grunn av nipplene:smiley-ashamed004 andre som ikke har fått mørkere farge? Mine er fremdeles rosa og er i uke 33o_O
Mine ble ikke mørkere før i uke 30. men om dem ikke blir mørkere har ikke det noe å si, da dem lysner som oftest etter fødsel hos noen :joyful:

Haha oja for begynte å få litt panikk over at noe var galt med puppene mine :smiley-ashamed004
Ikke noe galt :love2 at dem blir mørkere har ikke noe funksjon. dem tror bare at dem blir mørkere pga baby skal se dem bedre. Men babyen kjenner etter og lukter, så trenger ikke øyne for å se knoppen :joyful:

Er ikke spesielt mørke mine heller. Ble de ikke sist heller :)

Back
Topp