Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Silverette du skal kjøpe? Står det ikke str guide inne? Vet det gjør det på dem forskjellige pumpeneSer på brystknopp besyttere på nettet. Men lurer veldig på hvilke størrelse skal jeg ta. Er det et mål å ta? Er veldig dyre mangen av de, så hadde vært kjekt å få det riktig på første forsøk. Størrelsene på denne var S/M og M/L

andre som ikke har fått mørkere farge? Mine er fremdeles rosa og er i uke 33Mine ble ikke mørkere før i uke 30. men om dem ikke blir mørkere har ikke det noe å si, da dem lysner som oftest etter fødsel hos noenVet ikke om jeg gjorde det riktig men jeg har alltid hatt veldig små nippler men føler salamiene er store så jeg kjøpte s/m på grunn av nippleneandre som ikke har fått mørkere farge? Mine er fremdeles rosa og er i uke 33
![]()

Haha oja for begynte å få litt panikk over at noe var galt med puppene mineMine ble ikke mørkere før i uke 30. men om dem ikke blir mørkere har ikke det noe å si, da dem lysner som oftest etter fødsel hos noen![]()

Ikke noe galtHaha oja for begynte å få litt panikk over at noe var galt med puppene mine![]()
at dem blir mørkere har ikke noe funksjon. dem tror bare at dem blir mørkere pga baby skal se dem bedre. Men babyen kjenner etter og lukter, så trenger ikke øyne for å se knoppen