Bryr du deg hva mannen går i? *insp*

StinkiStini

Forumet er livet
Bryr du deg hva mannen går i?
Sier du hva han skal/bør ha på seg etter din mening når dere skal steder?

[:D]

Nei, jeg bryr meg ikke. Men jeg er ikke så veldig glad i army-buksen hans, og det vet han. Men han bruker den aldri ute da, med mindre han ikke skal jobbe i hagen eller med bilen.

samboeren min kler seg alltid pent, så jeg trenger ikke bry meg [:D]

Jeg driter i hva han har på seg. Han kler seg ordentlig uansett så...

yepps [:)] Han får høre det mer enn meg, stakkars[8D] Liker at han ser representabel ut når vi skal noe [:)] 

ORIGINAL: Candykikk

[:)]

Eg har gitt opp der[:'(]

Min sambo går som oftast i slitne arbeidskle han, skal han på butikken,elle me reise te byn så tar han på seg ei dongriboksa, men thats it. No skal da og seiast at han jobba då, heila tio, alltid et elle anna han kan setta fingrane i [8D]

ORIGINAL: gledermeg88

yepps [:)] Han får høre det mer enn meg, stakkars[8D] Liker at han ser representabel ut når vi skal noe [:)] 
sign

ikje t dagli men ska vi nåkka så e d bortimot tvang t å få han ut a addidas genseran hannes
å ikkje snakk om d e aktuelt i familieselskap å bryllup

Ikke noe æ tenker så mye over..
Eller gidder å stresse med..
Men skal vi pynte oss for noe så må jeg nesten finne fram klær til an.. ellers blir d bare noen gamle filler som er godt å gå i[8D]

ja, det gjør jeg!
han får tøy av sin mor som jeg ikke helt liker og passer derfor på at det ikke blir brukt sammen med meg [8D] og jeg er ikke redd for å innrømme at det er sånn en gang [:D]

Ja, eller - i den grad at jeg syns det er fint med pene og rene klær liksom.
Men det er ikke noe "problem" her i gården, jeg syns han kler seg pent [:)]

Det varierer litt her. Når vi skal ut, ber han meg altid om å finne noen klær han kan gå med. Men pleier ikkje komentere hva han har på seg, han syns sikkert det er enklere at eg bestemmer, for da rekner han med at han ser ok ut [:D]

Nei, men han kler seg stort sett greit. Hadde kanskje vært noe annet om han så ut som en slaur til en hver tid

Jeg har funnet meg en vaskekte flanell og dongeri mann. Han er svært spesi på at han ikke vil gå i tette bomullskjorter, som kan være litt pes (når det kreves at man går litt fint). Meen siden han vasker klærene sine og kan klare å kjøpe selv, så får han gå i nett hva han vil. Jeg sier kanskje mitt på fargevalget i ny og ne med jeg lever greit med stilen hans.

jeg bryr meg ja, men ikke i den grad at jeg kommanderer han til å ta av noe for å ta på noe annet. Mer sånn at jeg veileder og gir masse komplimenter når han treffer[;)]

Samme her.. Han er også litt på det at han skal se litt grei ut.. hehe[;)]

Back
Topp