bryllupstråden fortsetter!!

Kjeeeeeempe gøy! =D =D

Vi begynte hele greien med ansiktspleie til meg! DIGG! hehe. deretter gikk vi bort til nordnes parken og hadde fotoshoot sammen  med alle de andre som var i der sammen me meg! Etter det hadde forloveren min lagen en kjeeeempe god pastasalat som vi spiste langs vannet! Jeg fikk jevnlig påførsel av drikke gjennom hele dagen, hehe men ble aldri full så det var kjekt!

Etter lunsjen gikk vi og tok beffen båten og da var jeg guide for alle ombord med "Beffen, sekund for sekund" Det var min utdriting for dagen. Jeg gjorde mitt beste og alle holdt på å daue av latter! Hehe. Hun ene som var en tilfeldig passasjer lo så hun måtte tørke tårene hele tiden! Suksess =P hehe
Beffen kapteinen sa jeg kunne få sommerjobb, hahaha

Etter det ble det rebus løp gjennom hele sentrum, kanon gøy! Jeg elsker jo konkuranser så jeg gjorde absolutt mitt beste! (og vi VANT!! hehe) Siste oppgaven gjorde at vi endte opp på Wasteland og der fikk vi skyte hverandre med laser våpen! Vi skulle egentlig spille lagene slik det var fra rebusen og det skulle være i den konkuransen men det endte opp  med at vi spilte mot en haug med mannfolk som OGSÅ var i utdrikkningslag! haha. Drit morsomt! (vi tapte så det sang etter!! men likevel skam gøy!) Spilte først 12 minutter og deretter 24 minutter. Vi sprang og la alt inn i dette så vi svettet som noen galne alle sammen etterpå.. hehe.
Så tok vi en liten pause der folk kunne dra hjem å dusje og gjøre seg klar for fest! Så møttes vi i feriehuset til forloveren min og grillet og hadde en fest!

Kanon fornøyd med dagen min!! Kommer til å leve lenge på den ja!

Så kjekt å høre CrispyHørtes ut som en kjempe gøy dag
Ja skal si utdrikningslag var en opplevelse for livet:p Kommer til å leve lenge på den dagen jeg ogsåemoticon
Nå gjenstår bare den store dagen

Såg de fine bordkortene dine på facebook siden crispy

Men har alle sammen brukt bordkort? Vi var litt inne på tanken å bruke sangheftene som bordkort, da vi skal ha hvert enkelt sitt navn på heftet (om dere skjønte den...) men blir det litt simpelt? burde vi ha bordkort utenom?

hørtes ut som en super dag crispy!!!

bare gled dere til den store dagen, for den overskygger utdrikkningslaget stoort!!!

syns dere fint bare kan ha navnene på sangheftene visst dere vil de\\

Navn på sangheftet går nok fint det =)
Tusen takk, enkle og sykt lette å lage! hehe
Nå er jeg ferdig me forsiden på sangheftet!! Skal printe ut baksiden nå også... =D yeeeey ting går virkelig framover nå!!! =D

Så kjekt linzzy27
Gratulerer og masse lykke til med planleggingen

Back
Topp