bryllupstråden fortsetter!!

oblix

Forumet er livet
Ja, siden bryllupstråden vår er forsvunnet har jeg startet opp en ny for oss bryllups sugne kvinnfolk

Her er de som foreløbig jeg vet om skal gifte seg i år!!

Oblix                     11 juni 11     Fullført!!!
Chocolate girl
Crispy                      13 august 11    
Myle                       20 august 11
Linzzy27                    14 juli 12
Jada, er elendig å huske datoer  så har sikkert klart å skrive feil

begynner med å vise min fantastiske kjole!!
st

yeh!! Jeg klarte det!! Her er altså kjolen min som jeg skal sveve opp alteret med på lørdag!! gleder meg!! Er bare drømmekjolen for meg!

Bare måtte vise den frem

Oh my, for en LEKKER kjole!!! :D Herremin så nydelig du kommer til å bli i den :)) gleder meg vilt til å se bilder av deg altså!!! :D

Så stilig Håper du legger ut et bilde av deg i den etter bryllupet
Du kommer til å bli en vakker brudemoticon

Tuuuuusen takk jenter  Elsker bare den kjolen og gleder meg til å gå med den!

Men jeg har ikke det svarte beltet på da ;) glemte å nevne det over ja

tk sin tid å få dette bildet ut gitt!! hi hi!! men klarte det til slutt!! Stahet lønner seg av og til

Stiiiilig :)

Jeg var hos skreddern med min kjole idag for å få den sydd pyttelittegranne inn, nærmer seg fort her nå!

Chocolate girl skrev:
Stiiiilig :)

Jeg var hos skreddern med min kjole idag for å få den sydd pyttelittegranne inn, nærmer seg fort her nå!

Så spennende!! Når er det du skal gifte deg?

For en nydelig kjole Oblix, du kommer til å bli kjempevakker!
Hvordan er nervene før den store dagen? Er alt som kan bli klart ok? I dag er vel den store pynte-lokale dagen og ta imot gjester som kommer. Håper du og straks-mannen din får en strålende dag på lørdag! (og ikke bry deg om vær og sånn! Det er ikke DET som er viktig med dagen!)

så nydelig,,, vet jeg er gift men blir jaggu gifte syk jeg å.... en innmari speiell opplevelse...

Du får ha så masse lykketil i morgen,, får inderlig håper solgudene er på ferie i Bergen i morgen da... Ellers er nok dagen planlagt i detaljer til i morgen tenker jeg så det går nok knirkefritt...

Kos deg masse og nytt minuttene for dagen fyker.....

Nydelig kjole!!! Du kommer til å bli kjempe flott!!! =)
I morgen er den store dagen! Gud så spennende!!

Min dato er feil ;-) jeg gifter meg 13 august =D
Hva skjedde me den forje bryllupstråden vår?

Du har nok byttet om på meg og crispy
Jeg gifter meg 20 aug

tusen takk alle sammen  I dag har det gått i ett i hele dag!! Har egentlig nettopp sittet me på rompa!! Så er godt sliten og skal snart slenge meg i seng ;)

Nå er alt klappet og klart, og har vi glemt noe så får vi håpe at det bare ikke er noe viktig Skal kose oss masse!!

ps: Crispy! Cassy har slettet seg, derfor er den forrige tråden vekke...

Da har jeg også hatt utdrikningslag
Var utrolig kjekt, vi var ikke så veldig mange, men litt av et liv fra morgen til kveld/nattMinne for livet!!!

Men oblix eller andre som har eller skal gifte seg og har små barn..hvem har hatt småen på overnatting? Jeg aner ikke helt hvem vi skal eller kan bruke..de som kjenner oss best og er trygg på er jo der med oss den dagen..noen andre jeg hadde som alternativer er på ferie:( Så da har jeg en nabo eller en på barselgruppen..men naboen har liksom 2 små en på 2 år og en på 7-8 mnd..så tenker at en til blir gjerne litt mye...og hun på barselgruppen har jo 6 barn...de 5 eldste er fra 10-17 år, og hun minste like gammel som snuppa vår..men der er det jo sikkert mye og de har ikke den samme husfreden som snuppa er vant til så spørs da om de får lagt henne for natta...huff dilemme dette

Så kjekt med utdrikkningslag da!!! Fortell!!! Hva måtte du gjennomgå?

Her fant vi ikke ut før et par uker før hvem som skulle ha ham men det ble svogeren vår sine foreldre som hadde ham. de kom og hentet ham etter fotograferingen, tok ham hjem til onkelen og tanten hans (de hadde også de 3 kusinene hans) og la ham. men vi har verdens letteste unge når det gjelder å være med folk han ikke kjenner så godt, legging og mating, så det gikk lett som en lek. og om morgenen så var kusinene og tanten og onkelen der.

kanskje du kjenner noen som kan ha henne på en plass hun er trygg? så kanskje hun våkner til noen av dem som var i bryllupet, så det er noen hun kjenner om morgenen? funket greit her, utatt at ungen var full av elveblest da vi hentet ham

Visst du har veldig problemer med å finne folk, så kan jeg alltids ta henne visst du tør emoticon  he he!!

Koste meg masse:p

hørtes veldig kjekt ut myle!!

Bra du koste deg

Hørtes ut som et kjempe kjekt utdrikkningslag =) Håper jeg ikke får så mye tull jeg må igjenom ;) hehe. men må vel bare ta det som det kommer =)

Jeg skal vist ha den dagen min på lørdag! I Bergen! hehe =D Gleder meg masse =)

crispy skrev:
Hørtes ut som et kjempe kjekt utdrikkningslag =) Håper jeg ikke får så mye tull jeg må igjenom ;) hehe. men må vel bare ta det som det kommer =)

Jeg skal vist ha den dagen min på lørdag! I Bergen! hehe =D Gleder meg masse =)

Får du vite når du skal ha dagen din altså:)
Blir sikkert en kjempe dag:D Jeg fikk litt sånn drite deg ut ting, men var likevell ikke så gale, kunne vært verre:p

Gleder meg til å høre om dagen din:D

ÅÅÅÅ i dag reiser eg til bergen!!! gruer meg fælt til å være vekke fra sebastian så lenge! Men går vel fint det også =) De skal vel klare seg uten meg en liten stund! hehe

Hvordan var utdrikningslaget ditt Crispy??? Nysgjerrigemoticon

Back
Topp