Bryllupsreisen spolert

Toneliza79

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!

Jeg har ikke vært aktiv her på lenge og det har kommet mange nye siden sist jeg var innom [:)]
Håper allikevel dere hjelper meg litt, for jeg har et håp om å vinne tilbake bryllupsreisen min skjønner dere.
Da mannen min og jeg bestilte bryllupsreisen vår kunne vi ikke ane at det skulle bli demonstrasjoner i Egypt. Vi fikk ingen beskjed fra reiseselskapet om at vi ikke burde dra, alt var trygt og fint i Sharm El-Sheikh så det var ingen fare.
Da vi kom dit ble vi fantastisk begeistret over de vennlige og ikke minst humoristiske egypterne og det herlige klimaet! Det var utrolig vakkert og spennende. Jeg har aldri reist langt før, så for meg var det hele utrolig eksotisk.
Dagen etter skulle vi på inspirasjonsmøte med reiseselskapet for å vite mer om stedet og alle utfluktene vi kunne ta, men da vi kom dit forsto vi raskt at denne ferien ikke ble helt som vi hadde tenkt oss. P.g.a demonstrasjonene i Kairo og de store byene var det innført portforbud og alle utflukter var avlyst!
Strek i regningen, men vi bestemte oss for å kose oss uansett. Etter to dager fikk vi plutselig beskjed om at vi måtte reise hjem!
Det var utrolig trist, for det var så fredelig og fint der vi var og ingen av de som jobbet på hotellet skjønte hvorfor vi måtte hjem.
Det lille vi fikk i erstatning dekker ingen ny reise (som vi hadde fått i bryllupsgave fra familien), men jeg øyner et lite håp om å vinne en konkurranse på facebook der premien er et opphold på samme sted som vi var!

Noen som vil hjelpe til med å stemme på oss?

For å stemme må dere først "like" Sharm El-Sheikh på Norsk: http://www.facebook.com/pages/Sharm-El-Sheikh-pa-Norsk/152882328069949 og så trykke "liker" på dette bildet:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=191197380905110&set=a.184435271581321.44707.152882328069949

Jeg blir veldig takknemlig hvis dere gjør dette!
/image]
/image]

Så dumt da. Hadde dere ikke egen reiseforsikring?

stemt [:)]

Nei og nei... Forsikringen dekker bare sykdom og tyveri [&o]

ORIGINAL: pernille85

Så dumt da. Hadde dere ikke egen reiseforsikring?

Tusen takk, det håper jeg også!
Dette er en helt vanlig facebookside som jeg har likt lenge fordi vi skulle på bryllupsreise dit, men jeg skjønner skepsisen din [:)]

ORIGINAL: Søta!

Alltid når man må like no på face så er det et eller annet virus, og en falsk konkurranse, så nei takk.
Men håper det ordner seg for dere. Kjipt at turen ble ødelagt.

Takket være snille venner, familie og sympatisører ligger vi nå på en fjerdeplass og trenger bare 14 stemmer til for å vinne en tur!!
Åh, det hadde vært så utrolig hyggelig å vinne! Blir svært takknemlig for hver en liten stemme!

Tusen hjertelig takk!!

ORIGINAL: Fuglen

Stemt :) Lykke til!

TUSEN HJERTELIG TAKK TIL DE SOM STEMTE!!
Vi vant ny tur!! Det nytter å engasjere seg! :-D

Taknemlig hilsen to nygifte

Det samme skjedde ossogså... Min mann er fra Libya, og jeg skal møte han i Tunisia for å nyte et par netter der på et kjempe fint hotell, og deretter reise videre til Libya.. Det tok lang tid før alt gikk bra....
Den dagen jeg skulle dra nedover ble flyet mitt først avlyst til 18timer etterpå, jeg måtte avlyse hotellet vi skulle på, og måtte kjøpe ny billett videre fra Tunis-Libya på 1000 kr..
Deretter når jeg endelig kom meg ned dit, ble jeg sittende stuck på flyplass i Tunis i 26 timer. Uten informasjon og mat, alt stengte og jeg hadde euro men det kunne jeg ikke bruke der, det var kun dinarer som jeg ikke hadde mulighet til å veksle...!!!
Røylfylt og fælt, æsj!! Gikk ut innimellom, og da var det masse bombing og smell pluss branner... Masse ekle gutter som prøvde å kontakte meg for jeg var alene!! Måtte sove på steingulvet der inne... Misunner ingen dette... Da jeg endelig fikk kommet meg på et fly satt vi 5 timer før flyet startet å gå :( Uten airconditioner eller noe mat etc!

Fikk heller ikke bagasjen min før avreise dagen (14 dagen etter, takk Air France!)
Fikk ikke lov å reise derifra igjen, (Tunis) pga urolighetene. SÅ måtte kjøpte en billett fra Libya-Oslo til 3500 i tillegg....

Dette gikk ikke etter planen i det hele tatt ...:( Skulle gjerne vunnet bryllupsreisen på nytt også :)

ORIGINAL: Toneliza

TUSEN HJERTELIG TAKK TIL DE SOM STEMTE!!
Vi vant ny tur!! Det nytter å engasjere seg! :-D

Taknemlig hilsen to nygifte

Så gøy [:)] kos dere så mye [:D]

Back
Topp