Bryllupsreise

Sjakkruta

Tobarnsmamma <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Skal gifte oss i august og vurderer å ønske oss penger til "bryllupsreise" i gave. Tenkte å bestemme oss på forhånd hvor vi vil dra. Tenker en helg, i Europa en eller annen plass, ikke for dyrt, uten barn.

Blir nok å dra til våren da vi bruker mye penger på oppussing og bryllupet i år, og det blir raskt vinter etterpå. Kanskje i mai eller noe :)

Noen som har forslag? :)

Cruise i karibien er jo alltid stas :) har vært der selv. Det kam ambefalles :)

Paris <3 Klisjé ja, men det er en nydelig by! Vi var der da mannen fridde :)

Reiste selv til Gran Canaria ved Maspalomas. Nydelig plass :D

Riga er en fin by :) Bra og billige spa-muligheter, god mat og generelt koselig plass!

Roma, Sicilia eller Sardinia. Nydelige steder:)

Barcelona. Drar dit hver høst. Syvende gangen i fjor og tre barn siden første besøk.:):)

Vi leier leilighet gjennom samme firma og det er ikke særlig dyrt. I Barcelona har en shopping, stranden, varmen, mat og fjellene. Blir aldri lei byen

Er enig med Ponny. Barcelona er vakkert. Mye å se og oppleve der. Herlig mat ♡

Ellers er jeg veldig glad i syd-Frankrike. Spesielt Nice og Cannes :-)

Takk for mange forslag :) Da må jeg sette meg ned å se litt nærmere på de :)

Barcelona. Drar dit hver høst. Syvende gangen i fjor og tre barn siden første besøk.:):)

Vi leier leilighet gjennom samme firma og det er ikke særlig dyrt. I Barcelona har en shopping, stranden, varmen, mat og fjellene. Blir aldri lei byen
Hvilket selskap leier dere gjennom? Kunne tenke meg å gjøre det samme en gang og da er det kjekt å høre om gode erfaringer :)

Vi var i Praha. Fantastisk by med lave priser ;)

Island, har så lyst til å dra dit! Dykke mellom det europeiske og amerikanske kontinentetplater, Vulkaner, geysirene, landskapet og været. Og hvis dere liker å ri, så er det nokk muligheter for det og mange guidede turer :)

Paris er jo kjempe fint!! :) Men hvis du vil reise til en like fin by for litt (mye) billigere penge annbefaler jeg Budapest! Nydelig :D

Ser du har fått mange gode forslag, men må bare slenge på den (med god margin) mest romantiske byen jeg noensinne har vært i - Venezia! <3

Back
Topp