bryllupsplanlegging

LilleMy86

Elsker forumet
Har noen spørsmål helt i startfasen av brylllupsplanlegging.. [:)]

Hvor lenge før man gifter seg offentliggjør man dato?
til de nærmeste?
til alle?

Når bestiller man kirke? (bor i ei lita bygd så er ikke akkurat kø for å gifte seg)

Noen tips til hvor man kan dra på bryllupsreise?[:)]

Har svart deg på generell [;)]

Lykke til med planlegging, og husk å nyte bryllupsdagen når den kommer!

Vi skal gifte oss 13 juni-09. Vi ringte dagen etter at vi forlova oss (ca 1 mnd siden) for å bestille kirke. Det viste seg at de ikke hadde bestemt hvilke helger de skulle ha vielser i kirkene, så vi har bare fått ønska dato[8|] De skulle ringe oss i løpet av våren, men når mai er gått så kommer jeg til å ring de.

Vi var de første som hadde ønska da, så jeg blir å booke festlokale i morgen (forhåpentligvis)

Bor i ei lita bygd jeg og. Gifter oss om 11 dager..... Bor du på et sånt lite sted som meg er det ingen hast! Bestemte dato i oktober/november. Fortalte foreldre i november og resten i januar. Har gått veldig bra[:D]

jeg vet ikke om jeg tør å fortelle hvor tidlig jeg var ute... [&:] bestilte kirka 1år og 1mnd i forveien, dro på ferie og fortalte alle vi møtte om planene våre om giftemålet å har siden ikke hålt kjeft om bryllupet [&o]

hehe ja e he nettopp satt dato men e no godt igang å planlegge allerede da[:D] en ting: husk å kose de m planlegginga ikke stress[:D]

Back
Topp