Bryllupsplanlegger?

Ulva

Forumet er livet
Er så smått i gang med bryllupsplanleggingen og ser på nett at man kan få kjøpt slike bryllupsplanleggere?
Er det noen som har brukt disse eller hadde dere klart dere fint uten?

jeg har kjøpt en sånn bryllupsplanlegger. står jo mange tips inni der,men hadde ikke trengt den for leser jo nesten det samme på nettet. så er ikke nødvendig å bruke penger på mener jeg

Jeg fikk en i gave, men brukte den aldri...
Syns den var veldig dårlig. Finnes sikkert gode også som man kan ha god nytte av! [:)]

Jeg har på en måte laget min egen bryllupsplanlegger. Fant på nettet en sånnn liste med hva du bør gjøre så og så lenge før bryllupet. Skrev det ned, fant et forslag på hva som burde være med på et budsjett og skrev det ned, har ark til kaker, middagsmeny, overnatting, transport, blomster. Har alt i en ringperm, slik at det er bare å legge til ark etterhvert. Ganske enkelt og greit.

Jeg har hørt fra flere at en bryllupsplanlegger er gull verdt, men jeg vet at erfaring at jeg tenker og planlegger best i hodet mitt uansett, har liksom aldri vært den filofax-typen.

Så her tror jeg vi klarer oss uten, mye info står på nettet og av de tingene som må skrives ned (regnskap osv) kan jeg jo bare gjøre det på pcen eller i ei notisbok eller noe.

Vi klarte oss helt fint uten. Bryllup ble det[;)]

er det jeg også tenker...at jeg egentlig ikke trenger en sånn. Er jo ganske flink til organisere slikt på egenhåd, så kan heller ordne alt selv i en perm.

Back
Topp