Bryllupsplanlegger

Jamp

Elsker forumet
Her inne er det jo flere som skal gifte seg. [:)]

Er det noen som kunne tenkt seg hatt en profesjonell bryllupsplanlegger med seg i deler av (eller hele) prosessen?

Det lurer jeg på... [;)]

(Det er lov å tenke hypotetisk for de som allerede er gift og også for de som ikke går med gifteplaner akkurat nå)

Nei planleggingen var jo hele morroa med bryllupet, kunne heller tenke meg å være bryllupsplanlegger jeg [:D]
Akkurat nå er jeg så heldig at jeg får ta del i planleggingen av to bryllup som skal stå i år[:)]

Nei overhode ikke. Jeg vil ha det akkurat sånn jeg vil ha det, og planleggingen er jo halve moroa.

No er eg no gift så, men kunne ikke brukt det. Er jo dyrt og jeg ville ha det sånn som jeg fikk det, og klarte det uten "ekstrautgifter" [:)]

om vi har hatt penger til det, så hadde jeg lett annsatt en bryllupsplanlegger!! jeg har alltid hatt en liten drøm om å være bryllupsplanlegger selv, så kunne godt tenkt meg å hatt en å lære ting av, hehe!!
Det er jo så fantastisk moro å planlegge bryllup, I love it!

Nei tror ikke det altså. Elsker å planlegge og arrangere, så vil gjøre det helt selv med hjelp fra venner og familie :)

ORIGINAL: Vilnus

No er eg no gift så, men kunne ikke brukt det. Er jo dyrt og jeg ville ha det sånn som jeg fikk det, og klarte det uten "ekstrautgifter" [:)]

Dytt

Back
Topp