Bryllupskort

babyT

Forumet er livet
Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan lage et fint kort til brudeparet? De skal gifte seg i kapellet på ishotellet i Alta og skal ha vintertema i bryllupet. Vil gjerne lage et kort som står litt i stil til temaet de har valgt. Hvilke farger? Noen som har en fin tekst jeg kan bruke inni?

Kanskje noen av dere har bilder av av kort dere har laget?

Nå har ikke jeg laget noen fancy kort da, men her er en link til snuppedupp sine brullypsinvitasjoner. De var bare rålekre, så kanskje du kunne laget noe i den stilen?
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=6427018   (Så håper jeg bare at linken funker...[8|])
Jeg tror kanskje jeg ville holdt fargene i hvitt, sølv og lysblått, litt sånn stålisblå kanskje. Veldig kalde farger i alle fall.

Viser du oss resultatet når du er ferdig?[:D]

Linken virka fint den [;)] Stilig invitasjon, men tror jeg ville forenkla den om jeg skulle brukt den som kort til brudeparet.

Skal vise resultatet når det er ferdig, men det kan nok ta litt tid... Mulig jeg må handle inn litt mer utstyr først, og det er det ikke akkurat stort utvalg av her jeg bor [&:]

Noen som kan anbefale en billig og god nettbutikk?

Hvilke farger skal de ha i bryllupet???
Hvis det er det isgreien jeg tenker på så er jo fargene der klare og lys blå...

ORIGINAL: Diddij

Hvilke farger skal de ha i bryllupet???
Hvis det er det isgreien jeg tenker på så er jo fargene der klare og lys blå...

Det er klare og blå farger i kapellet, ja. Invitasjonen deres går i blått og hvitt. Har tenkt litt på å bruke de samme fargene, men vil også ha litt sølv, kanskje fordi jeg selv ikke er så glad i for mye blått...

Har veldig lyst til å ha en fin tekst i kortet, men vet ikke hva jeg skal bruke... Forslag?

hadde ikke så mange som kunne passe til dette temaet egentlig. det nermeste var vell dette.....

De var fine hsm! Fikk en idé ut fra det siste kortet du la ut bilde av [:)] Skal prøve å skaffe det jeg trenger for å lage det. Noen forslag til en bra nettbutikk?

Panduro.no har jo nesten alt av hva du trenger. Skulle ønske at jeg også hadde fantasi til å lage noe så fantastisk.

Back
Topp