Hoppande teltplugg
Forumet er livet
Sitter og skriver i bryllupskortet til min manns søster, og tenkte litt over de kortene vi har fått selv, der mesteparten var "Tillykke med den store dagen."..
Jeg har skrevet litt forskjellig i kortet til dette paret, blandt annet;
"Ekteskapet er den eneste formen for krig der man sover med fienden."
og
"Adam og Eva hadde det ideelle ekteskap. Han slapp å høre om alle mennene hun kunne ha giftet seg med, og hun slapp å høre hvordan moren hans laget mat."
Litt humor med andre ord.
Har dratt inn litt fint om ekteskapet også da
"For å få et vellykket ekteskap må du forelske deg mange ganger, alltid i den samme personen."..
Blir dette feil syns dere? Altså å bruke litt humor og en uformell tone i et kort? Jeg tenker det kan da umulig være så strengt, og paret er "sporty" så de har nok ikke noe imot det, men sånn generelt mener jeg..
Er det regler for det???
(Har naturligvis innkludert Gratulerer med den store dagen osvosv)
Jeg har skrevet litt forskjellig i kortet til dette paret, blandt annet;
"Ekteskapet er den eneste formen for krig der man sover med fienden."
og
"Adam og Eva hadde det ideelle ekteskap. Han slapp å høre om alle mennene hun kunne ha giftet seg med, og hun slapp å høre hvordan moren hans laget mat."
Litt humor med andre ord.
Har dratt inn litt fint om ekteskapet også da
"For å få et vellykket ekteskap må du forelske deg mange ganger, alltid i den samme personen."..
Blir dette feil syns dere? Altså å bruke litt humor og en uformell tone i et kort? Jeg tenker det kan da umulig være så strengt, og paret er "sporty" så de har nok ikke noe imot det, men sånn generelt mener jeg..
Er det regler for det???
(Har naturligvis innkludert Gratulerer med den store dagen osvosv)