Bryllupskjole + 11 uker på vei ?

vivanna

Flørter med forumet
Februarlykke 2015
Bryllupskjolen ble sydd inn før jeg ble gravid, og nå begynner jeg å bli litt stressa - hva om jeg ikke klarer å komme i i kjolen på bryllupsdagen??? Pleier ikke å få mage med det første når jeg er gravid, men denne gang har jeg litt ekstra fett+ kjenner smerter i magen som kanskje betyr at livmora vokser? Har tenkt å prøve å trene vekk litt av fettet, men er litt kvalm... hvilken type trening passer for gravide, hvis man skal kvitte seg med fettet på magen? Blir 11 uker gravid når jeg skal gifte meg...

Kjøp babydrøm bladet. Trenings tips der:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Masse gode tips på nett. Kvalmen skak visst ble bedre av lett trening, men tren med måte iom du er gravid. Har ikke sett kjolen så kan ikke si noe om hvordan d blir men si i fra til syersken og kanskje be om ekstra prøve.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har tenkt å gå flere turer, rett og slett bevege litt mer, så kan jeg evt få kjolen sydd ut igjen rett før bryllupet hvis det ikke hjelper... uff. Ble gravid mye fortere enn vi forventet. Begge i 30-årene og gravid i 1 pp.... Men blir godt å bli ferdig med graviditetene!

Back
Topp