Bryllupskake!

Miriel

Gift med forumet

Fornøyd med symmetrien her.

Jeg ser litt pjuskete ut her, men dusj og sminke var ikke akkurat prioritert etter å ha bakt til 03:30 og så startet igjen 09:00.

Fikk litt hjelp av pappa. Kjekt med en håndverker som er flink til sparkling og tapetsering.

Kaken er ganske høy, den ser litt liten ut på bildene. Kaken på bildet av pappa er den minste.
Nederst er det sjokoladekake med hvit sjokoladekrem, neste er vaniljekake farget rosa, med hvit sjokoladekrem med knuste oreos i, og toppen er sjokoladekake med moccakrem.

Sommerfuglene er laget av royal icing, og jeg har også tegnet med icing rett på marshmellowfondanten. De franske makronene er også hjemmelagde, jeg lagde mel av cashew og mandler.

De fikk seg en god latter på butikken da jeg kom løpende ett minutt over stengetid, i pysjen, dekket i melis og var desperat etter meierismør og melis. Hvem skulle trodd at tre kilo melis ikke var nok...

Med laging av dekorasjoner, baking, pynting, og levering brukte jeg 25-26 timer. Litt perfeksjonist, kanskje.
Den er støttet opp av sugerør, og hvert kakelag står på en laminert sirkel. Den er ganske massiv, men veldig stødig likevel.
Det var utrolig gøy, men mye mer jobb enn jeg hadde forventet.

Den er til en bruker her inne :) Jeg har enda ikke møtt henne, faktisk. Håper hun hadde en fin dag, og likte kaken.

For en flott kake!!!

Den var rålekker!!!

Du er helt rå...

Jeg har sommerfuglfobi så jeg hadde sikkert ligget gråtende i fosterstilling ved stolen min, hehehe...

Takk! :D

Haha, håper ikke denne bruden også har det. Tenk å bli livredd for bryllupskaken på sin egen bryllupsdag, det må være kjipt :p

Fantastisk kake!!! :)

Takk :D

Dæven steike!! Fantastisk fin!!
Ja, synes du kan si èn ting du IKKE kan!!

Nå må du snart legge ut et nytt innlegg på bloggen din, klikker innom og venter i spenning

Fantastisk!!! Har ikke ord!

Jeg skal blogge, jeg skal blogge. Har masse bilder og greier til sikkert ti innlegg klart, men det er så stress å blogge når jeg bor her jeg bor nå. Har dataen min i et hus uten nett, og laptop her nede med nett, men som det ikke kan redigeres bilder på. Flytter hjem neste uke da. Bor et annet sted om sommeren, siden familien driver campingplass, og jeg kafé.

Haha, jeg er hvertfall elendig til å rydde. Og dere vil IKKE høre meg synge, det er grusomt. Jeg er komplett tonedøv. Har kjempemusikalsk familie, men jeg hører ikke forskjell på noter en gang. Kjenner sjeldent igjen sanger før jeg hører teksten.
At jeg synger blir som om en fargeblind person skulle malt fargesirkelen... Vill gjetting, og bare klin.

WOW 
Det gikk ikke an å få større skrift, hadde tenkt å dekke hele siden med et gedigent WOW. Sånne små puslete bokstaver sier lite om hvor imponert jeg er nå! Dævem du er flink!

Takk :D

Back
Topp