Miriel
Gift med forumet

Fornøyd med symmetrien her.

Jeg ser litt pjuskete ut her, men dusj og sminke var ikke akkurat prioritert etter å ha bakt til 03:30 og så startet igjen 09:00.

Fikk litt hjelp av pappa. Kjekt med en håndverker som er flink til sparkling og tapetsering.
Kaken er ganske høy, den ser litt liten ut på bildene. Kaken på bildet av pappa er den minste.
Nederst er det sjokoladekake med hvit sjokoladekrem, neste er vaniljekake farget rosa, med hvit sjokoladekrem med knuste oreos i, og toppen er sjokoladekake med moccakrem.
Sommerfuglene er laget av royal icing, og jeg har også tegnet med icing rett på marshmellowfondanten. De franske makronene er også hjemmelagde, jeg lagde mel av cashew og mandler.
De fikk seg en god latter på butikken da jeg kom løpende ett minutt over stengetid, i pysjen, dekket i melis og var desperat etter meierismør og melis. Hvem skulle trodd at tre kilo melis ikke var nok...
Med laging av dekorasjoner, baking, pynting, og levering brukte jeg 25-26 timer. Litt perfeksjonist, kanskje.
Den er støttet opp av sugerør, og hvert kakelag står på en laminert sirkel. Den er ganske massiv, men veldig stødig likevel.
Det var utrolig gøy, men mye mer jobb enn jeg hadde forventet.
Den er til en bruker her inne :) Jeg har enda ikke møtt henne, faktisk. Håper hun hadde en fin dag, og likte kaken.