Bryllupsinvitasjoner

• Trådstarter Trådstarter ~Mirabell~
  • Opprettet Opprettet
M

~Mirabell~

Guest
Jeg har sett på noen innbydelser at det er foreldrene som ofte inviterer til bryllup, men hvor vanlig er det? Og er det da de som faktisk laget innbydelsene?
For meg blir det litt rart om det skal stå deres navn, for sålangt i planleggingen er ikke de med på noe. Det er jo VI som planlegger bryllupet og betaler for det. Så, hvor vanlig er det egentlig? Og er det bare for syns skyld eller ligger det noe mer bak?[8|]

Jeg veit ikke hvor vanlig det er , men vi fikk penger av foreldrene våre og innviterte selv. Men av gammelt av tror jeg det var foreldrene som innviterte.

Fra gammelt av så er det foreldrene til bruden som inviterer til selskapet, og det er også de som betaler det hele..

Men etter som tiden har gått så har det blitt mer vanlig at både brudens og brudgomens foreldre deler på utgiftene, og det har da vært dem som inviterer...

Men dersom dere betaler for bryllupet selv, så er det dere som også inviterer...

Det er faktisk ikke vanskeligere enn det....

Den som står for selskapet, er den som inviterer...

Vi inviterer, vi betaler (men mamma og pappa betaler og).
Jeg kunne aldri tenkt meg at noen andre skulle laget invitasjonene for meg hehe

oftest brudeparet lager de selv ja[:)] Men hvis foreldrene er med å betaler er det fortsatt vanlig å sette de også i innbydelsen!

Da inviterer vi selv!!Syns det blir mer naturlig også i og med at det er vi(jeg) som både betaler og som planlegger bryllupet[:D] Takk for hjelp!

Det hadde jeg og gjort, syntes det virker rart at andre skal invitere til noe JEG arrangerer... (vi[8D] selv om eg gjør alt av planleggingen)

Det er vel de som betaler som inviterer? Altså om både dere og foreldrene deres er med å betaler, så skal vel alle stå på innbydelsen, og hvis kun dere betaler så er det bare dere som inviterer.. Sånn har jeg forstått det hvertfall[:)]

Det er vanlig at det er de som betaler for bryllupet som inviterer.
Hos oss skal vi betale mest, svigers litt og mamma og pappa litt. Dvs at vi blir 6 stk som inviterer til bryllup.
Det er bare jeg som planlegger bryllup her, men de skal få stå på invitasjonen for det. [;)] (Ellers hadde samboern sliti litt... hahaha. Han gjør ikke stort med forberedelser. Bare bruden som inviterer....[8D])

Hos oss betaler foreldrene våres mest, men på innbydelsene står det kun mitt og samboeren min sitt navn..
Synes ikke det er så nøye i våre dager om hvem sitt navn som står på innbydelsene [8|]

Hvis foreldrene betaler det, er det vanlig at de inviterer. Er tradisjon fra gammelt av. Lite brukt nå til dags. [;)]

Back
Topp