Bryllupsinvitasjon på facebook

Spesielt...

WOW....den Facebook greia tar jo helt av! Jeg kunne aldri gjort det og hadde nok tatt det ganske useriøst jeg og!! Er ett bryllup liksom?!! Hmmm 

Hva er det å ikke ta seriøst? Lar dere være å gå i et bryllup fordi invitasjonen ikke kommer i posten med rosa silkebånd på, eller hva mener dere?

Nedsig skrev:
Hva er det å ikke ta seriøst? Lar dere være å gå i et bryllup fordi invitasjonen ikke kommer i posten med rosa silkebånd på, eller hva mener dere?

Lurer på det samme.

ehhhm... Det var en snodig måte å gjøre det på... Men jeg hadde nok gått

Nedsig skrev:

Synes det var veldig lite formelt, mtp. at det er et bryllup det er snakk om. Men det er vel like fullt ut en invitasjon likevel?

Heller spesielt ja.

Selv hadde jeg invitert per brev. Og kanskje heller opplyst om at det er en egen facebookside om eventet slik at folk kanskje kan se hvem de andre er som kommer, bli "kjent",  avtale overnatting, kjøring og slike ting.

Vi planlegger nemlig å ha bryllup i en helt annen by enn vi eller foreldrene våres bor, og ser derfor på det som praktisk.

MEN, vi kommer også til å ha en vennefest, men det kommer da til å være hjemme og mer av typen "ta med deg det du vil av alkohyler", vi ordner vann, saft og brus og snacks.

Hmm.. det var ganske rar måte å gjøre det på.. Hadde nok ikke følt meg så veldig velkommen da nei, virker jo litt useriøst..

Ja, en invitasjon er jo en invitasjon uansett hvor den presenteres. Om noen ikke føler seg velkommen i et bryllup fordi de har fått beskjeden på Facebook så er vedkommende kanskje litt vel navlebeskuende. Jeg har aldri hørt at graden av velkomst bak en invitasjon er avhengig av at hvorvidt den kommer i posten, i alle fall.

Back
Topp