Bryllupsgjest!

Åååh jeg sliter med det samme, jeg skal i bryllup til broren min om en mnd, og jeg har ikke funnet noe kjole enda, krise :O

..og det "verste" er at du sikkert bør vente noen uker til før du kjøper! Du vet jo ikke hvilken størrelse du har om en måned :)

..og det "verste" er at du sikkert bør vente noen uker til før du kjøper! Du vet jo ikke hvilken størrelse du har om en måned :)

Det er nettopp det som er problemet, men tror du det funker om jeg kjøper en litt større kjole og eventuelt syr inn om den blir for stor?

Ja enten det, eller at du kjøper en som har litt høyt liv med plass for magen til å vokse!

En venninne av meg kjøpte en helt vanlig selskaps kjole med empirie(er det riktig ord tro? Sånn under puppene) liv. Hun fikk den tilpasset hos sydame så det den ikke gikk opp foran pga magen. Hun var kjempefin:-) ikke noe dyrere enn at det var greit. Kan rette kjolen igjen etter at magen ble borte;-)

♡♥snart mor til to♥♡

Ja enten det, eller at du kjøper en som har litt høyt liv med plass for magen til å vokse!
Ja, så en veldig fin kjole og den har høyt liv så det er plass for en mage å vokse, tror jeg skal gå for den men er fortsatt usikker, vanskelig detta med kjoler, blæ :p

Back
Topp