Bryllupsgjest!

Tussa

Forelsket i forumet
Marslykke 2016
Skal i bryllup når jeg er 5 måneder på vei, og et annet når jeg er 6. Er SÅ vanskelig å finne passende kjoler synes jeg! Fant en fin side fra UK http://www.tiffanyrose.com/ , der hadde de supermye fint! Men hvor i all verden får man tak i like fine kjoler i Norge? Noen gode forslag?

happymum.no har litt kjoler har jeg sett :)

Jeg skal i bryllup når jeg er 27 uker på vei, og satser på å bruke vanlig vid kjole. Har en i skapet, og om den skulle bli trang har jeg flere venninner som har kjoler som er trang over bysten og vid under. Så da får jeg låne en av de. Ellers går jeg på de vanlige butikkene og finner en vanlig kjole av den typen. Pleier å være masse småbutikker på Sandvika som har sånt. :)

Nå kom jeg forresten på at jeg skal i bryllup når jeg er 7 mnd på vei og i barnedåp. Så må jo ha en form for kjole jeg også... Får følge med på tråden her :)

Tusen takk for tips alle tre:)

7 måneder ja, da må du vel vente litt før du kjøper, er jo umulig å forutse hvordan man vil bli seende ut:)

Under forrige svangerskap var jeg i 2 bryllup, da fant jeg kjolen min på b-young. Den kunne jeg til og med bruke i siste da jeg var på overtid...

Skal i bryllup når jeg er 35 uker på vei, kommer til å se ut som ei kule samme hva jeg har på meg tenker jeg! :)

Superfin! Hvor fikk du tak i denne da? Tror ikke jeg ser den på Floyd sine hjemmesider?
Jeg kjøpte min på finn.no, men jeg har sett de på butikker som selger floyd. Og på sorbet har de en lignende som er litt billigere, men like fin :) b.young har kjoler fra floyd.

Jeg kjøpte min på JJshouse.com , brudepikekjole for gravide! Fikk den etter 15 dager på døra! Kjempe fin:)

Åååh jeg sliter med det samme, jeg skal i bryllup til broren min om en mnd, og jeg har ikke funnet noe kjole enda, krise :O

Back
Topp