Bryllupsgave og morgengave??

Nøtta

Elsker forumet
kjøpte dere bryllupsgave til mannen deres? Hva kjøpte dere i såfall?
Hva med morgengave?? Hvordan gjorde dere det med det?? og hva kjøpte dere??
er litt blakk for tiden (permisjon og 80% ja...) og har ikke råd til rådyr gave...

Jeg skal kjøpe morgengave, ikke bryllupsgave

ORIGINAL: LinnSB*

er det vanlig å kjøpe bryllupsgave?
har aldri gifta meg før jeg......(ha ha) 

Vi giftet oss ikke ordentlig da, med selskap og sånn,men han fikk motorsykkel dree av meg[;)] Jeg fikk 2 nye diamanter i ringen min....

Det trenger ikke være dyrt, bare omtenksomt, noe som viser at du setter pris på han [;)]

ORIGINAL: Nøtta

ORIGINAL: LinnSB*

er det vanlig å kjøpe bryllupsgave?
har aldri gifta meg før jeg......(ha ha) 

jeg trodde ikke det var vanlig [:)]
han får en kul t shirt av meg og noe paintball greier i morgen gave

ORIGINAL: Kidada

Jeg kjøpte en skikkelig robust fin klokke til han i morgengave.. kosta 2000 kr, men jeg prutta den ned til 1700 kr [;)]  *stolt* Han lurer alltid på hva klokka er, og de klokkene han hadde hatt har han hele tida ødelagt på jobb eller i fritida.. (vet det er mange som kjøper klokke)

Jeg fikk en søt ring med hvitt gull, og gult gull og et hjerte smelta inn og 3 diamanter i hjertet [;)]

Klokke er populært for menn som styrer med mye og ødelegger de fort[;)]
Jeg fant klokke med uripelig glass og som ikke ryker lett, det er et bra tips til morgen gave, men ikke så billig da..

Vi hadde verken bryllupsgave eller morgengave til hverandre. Holdt massevis med verdens nydeligste bryllupsfest og en regning på 250.000 etterpå...[;)]

Jeg var veldig fattig etter bryllupet, så jeg kjøpte en stor bok om massasje og olje til, som vi kunne ha med oss på bryllupsreisen[:)] Jeg fikk en gullring med hvitt og gult gull fletta i hverandre, med en liten diamant på[:)]

ja tror det bare er "normalt" med morgengave til hverandre.
hva med å gå til en aktfotograf å få tatt et stilig bilde av deg [:D]

ORIGINAL: Domenica

Vi hadde verken bryllupsgave eller morgengave til hverandre. Holdt massevis med verdens nydeligste bryllupsfest og en regning på 250.000 etterpå...[;)]

Back
Topp