Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med dei som skriv kuvert prisen. Syns 500 for begge er lite om ein er bedt til både middag og fest.
Ville nok gitt 500 pr pers.
Me skal gifte oss neste sommar og kuvertprisen vår, da berre for mat, er 425 kr, så om ein reknar med drikke blir den jo meir, men enig i at ein ikkje alltid kan matche kuvertprisen, spesielt om den er så høg som du skrivJeg er enig i at 500 fra begge er lite, men hvordan får du til at kuvertprisen er ca riktig, og rett etterpå at 500 per person er riktig? Aldri hørt om er bryllup der kuvertprisen er på under 1000 per pers, gjerne 1500 også. Å skulle gi 2-3000 i gave til venner, søskenbarn etc synes jeg er for mye, så jeg er uenig i at man skal gi kuvertprisen, synes 800-1000 per par holder.
Er det bare jeg som reagerer på at gaven må "matche" kuvertprisen? Jeg mener at de to tingene har ingenting med hverandre å gjøre.
Brudeparet bestemmer selv hva slags bryllup de vil ha, og det er ikke gjestene som skal betale for bryllupet i form av gaver.
Man gir det man har råd/lyst til. Ikke for å dekke opp brudeparets kostnader med bryllupet, spør du meg..
Er det bare jeg som reagerer på at gaven må "matche" kuvertprisen? Jeg mener at de to tingene har ingenting med hverandre å gjøre.
Brudeparet bestemmer selv hva slags bryllup de vil ha, og det er ikke gjestene som skal betale for bryllupet i form av gaver.
Man gir det man har råd/lyst til. Ikke for å dekke opp brudeparets kostnader med bryllupet, spør du meg..
Denne signerer jeg. Ellers holder jeg meg til at man gir 500 kr per hode, altså som par gir man gjerne 1.000 kr. Vil være annerledes om jeg ikke skal i middagen, da gir jeg gjerne noe mindre.Er det bare jeg som reagerer på at gaven må "matche" kuvertprisen? Jeg mener at de to tingene har ingenting med hverandre å gjøre.