Bryllupsdag

74av

Andre møte med forumet
I morgen har vi 6 års bryllupsdag. Funnet ut at det skal jeg holde helt kjeft om og se om gubben husker det. Sløv til tider. Og husker han det ikke før kl: 1800 i morgen skal jeg be han ut på middag (og kjefte litt på han) haha.

Tiden går fort gitt. vært kjærester siden 1995. Han 16 og jeg 19 år. Utrolig at man finner hverandre så tidlig og at det varer. Men vi har det kjempefint, og er elsker hverandre. 3 ungen kommer i oktober som et bevis på kjærligheten (eller skal jeg si ikke planlagt, men bevis på et bra sexliv. Haha)

Håper dere gravide medsøstre har det like bra som meg.

Klem klem.

Så koselig...jeg tror virkelig på det å finne kjærligheten i ung alder....vi var 15, og har nå vært sammen i 15 år...kunne aldri levd uten han....

Ha en super dag im...og gratulerer[:D]

Så godt å høre at dere fortsatt har det så fint sammen! Det gir oss skilsmissebarn litt håp for fremtiden [8D] Gratulerer så masse med bryllupsdagen i morgen!

Gratulerer så mye med dagen i morgen!!! Så koselig at man finner hverandre i ung alder og at det varer!

Vi har har vært sammen i snart 9 år og gift i snart 1 år! Var 18 og 22 da vi møttes, ung men ikke skikkelig ung![;)]

Så koselig at man kan finne den store kjærligheten i ung alder og at det varer. Gratulerer med bryllupsdag i morgen[:D]

Gratulerer så mye med dagen i morgen! Fint å høre at dere fortsatt har det godt sammen![;)] Jeg har en drøm om at mannen min og jeg leier når vi er 80...er noe av det nydeligste jeg ser!

Var 20 da jeg møtte mannen min, 21 da vi ble sammen. Det er 7 år siden og 4 år siden vi giftet oss. Kan ikke tenke meg et liv uten han[:)]

Gratulerer så masse med 6 års bryllupsdag i morgen [:)]

Back
Topp