Bryllupsantrekk

Hvis du er usikker på hva det betyr med kledkoden er det absolutt best å spørre brudeparet om hva det betyr ☺️ Også er det alltid noen som ikke følger den da, spesielt hvis den ikke er så lett å forstå. På sommeren vil de fleste kle seg i lette og fargerike kjoler - så de fleste dukker nok opp i det..

Hvis du er usikker på hva det betyr med kledkoden er det absolutt best å spørre brudeparet om hva det betyr ☺️ Også er det alltid noen som ikke følger den da, spesielt hvis den ikke er så lett å forstå. På sommeren vil de fleste kle seg i lette og fargerike kjoler - så de fleste dukker nok opp i det..

Kanskje lurt å høre med dem ja :p Er redd for å skille meg ut i begge retninger - for pynta og for lite pynta. En lang, ensfarget kjole uten for mye krimskrams er sikkert ganske safe da. Kan passe inn sammen med godt pynta folk og lite pynta folk. Samtidig synes jeg det er fint med blonder og evt perler eller sånt, men hvis alle andre har blomstrete sommerkjoler liksom :rolleyes: Får høre litt med søstrene mine etterhvert, hva de skal ha på seg. Ingen av dem vet foreløpig at jeg er gravid, så derfor spurte jeg her først :p:angelic::shy:

Åå ja fillern. Hadde vært kjekt om det ble være de sånn :rolleyes: Kommer vel tilbake nå da :D

Åjaa, så kjekt med noen som har peiling! Jeg synes sånn kleskoder er så vanskelig. Mye lettere for gutta som da bare kan ta på seg dress også ferdig :p Selv om det kan bli veldig varmt på sommeren da. Så da er det fordel med kjole :happy::happy: Ja, håper det! :happy::happy:
Håper de kommer tilbake denne gangen også, så jeg kan være fornøyd noen måneder i alle fall:hilarious:

Kleskoder er ikke alltid like lett nei, det skal jeg være enig i.
Ensfarget lang kjole er vel alltid ganske trygt.
Floyd har mange fine selskapskjoler, de kommer også med strikk i ryggen som gjør at de kan passe flere størrelser eller en gravidmage.

Fant forresten dette om kleskoder:
https://www.elle.no/dette-betyr-kleskode-i-bryllup/

Men det tryggeste er kanskje å spørre brudeparet om du er usikker.

Håper de kommer tilbake denne gangen også, så jeg kan være fornøyd noen måneder i alle fall:hilarious:

Kleskoder er ikke alltid like lett nei, det skal jeg være enig i.
Ensfarget lang kjole er vel alltid ganske trygt.
Floyd har mange fine selskapskjoler, de kommer også med strikk i ryggen som gjør at de kan passe flere størrelser eller en gravidmage.

Fant forresten dette om kleskoder:
https://www.elle.no/dette-betyr-kleskode-i-bryllup/

Men det tryggeste er kanskje å spørre brudeparet om du er usikker.

Hihi, ja, jeg håper jeg kan få nå selv om jeg ikke fikk sist :angelic: Leve i håpet noen mnd til :hilarious:

Det skal jeg sjekke ut!:):)

Åja, der ser jeg mørk dress er den nest minst fancy kleskoden. Jeg tenkte det var kanskje hakket under galla jeg :shy: Da er det sikkert ganske Ok med vanlig lang, ensfarget sommerkjole. Men kan høre med brudeparet for sikkerhetsskyld ja. Det er nok lurt :p:angelic:

Back
Topp