Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvis du ikke vil kjøpe ny kjole, hadde jeg prøvd noe jeg hadde hjemme for å se hvordan de satt nå. Ellers er kjolene fra Floyd veldig fine, du kan jo bare kjøpe en størrelse større enn du vanligvis ville ha brukt for å få plass til mage.
giftet meg i en kjole fra Floyd den henger i skapet ennå, kan ta den på å ta bilde.
Fotsid sommerkjole, gjerne med litt vidt skjørt og ettersittende overdel eller stropper. Tenkte noe slikt ville henge pent rundt 7månedersmagen, uten at du er bundet til kun mamma-utvalget.
Jeg liker faktisk best å gå i trange kjoler nå når jeg har mage føler meg så stor sånn ellers hvis jeg skal ha vid kjole. Jeg var i bryllup for en stund siden og da kjøpte jeg en hvit og svart kjole med litt ekstra rynkestoff på magen slik at den fikk bedre plass uten å strekke stoffet så
Jeg har brukt en kjole fra floyd og en fra kaffe (som har rynker/folder på magen) i konfirmasjon og bryllup nå. Begge passer meg fint både til vanlig og som gravid med floyd trenger du ikke gå opp i størrelse, god plass til mage! Kaffe sine kan kanskje bli litt stramme etterhvert, så jeg kjøpte meg en i L og bruker M til vanlig.