Bryllupsantrekk og gravidmage

Ettermiddagen? Inne? Kanskje en maxi-kjole med høyt liv?

Hvis du ikke vil kjøpe ny kjole, hadde jeg prøvd noe jeg hadde hjemme for å se hvordan de satt nå. Ellers er kjolene fra Floyd veldig fine, du kan jo bare kjøpe en størrelse større enn du vanligvis ville ha brukt for å få plass til mage.
giftet meg i en kjole fra Floyd den henger i skapet ennå, kan ta den på å ta bilde.
:)

Hva er en maxi-kjole?

Fotsid sommerkjole, gjerne med litt vidt skjørt og ettersittende overdel eller stropper. Tenkte noe slikt ville henge pent rundt 7månedersmagen, uten at du er bundet til kun mamma-utvalget. :-)

Brukte floyd kjole i barnedåp 37 uker på vei sist! De er jo ganske høye i livet mange av de, så har fått brukt den etterpå også :)

O
df7d846cd46bf6dddee4b2e7518264e2

Jeg bestilte denne på ebay, kjempefin!:-) må legges opp I bunnen da den var alt for lang;-)

Jeg liker faktisk best å gå i trange kjoler nå når jeg har mage:) føler meg så stor sånn ellers hvis jeg skal ha vid kjole. Jeg var i bryllup for en stund siden og da kjøpte jeg en hvit og svart kjole med litt ekstra rynkestoff på magen slik at den fikk bedre plass uten å strekke stoffet så:)

Jeg har brukt en kjole fra floyd og en fra kaffe (som har rynker/folder på magen) i konfirmasjon og bryllup nå. Begge passer meg fint både til vanlig og som gravid :) med floyd trenger du ikke gå opp i størrelse, god plass til mage! Kaffe sine kan kanskje bli litt stramme etterhvert, så jeg kjøpte meg en i L og bruker M til vanlig.

Back
Topp