Bryllups invitasjon...

Brudeparet bestemmer hvem de vil ha og ikke ha i bryllupet. At deres barn er med i bryllupet er helt normalt, og mulig søsteren har spurt om lov til å ha med sitt barn, du kan jo spørre du også? For øvrig så hadde du fått bedre svar om du hadde spurt henne enn å spørre oss. Vi vet ikke hele historien, og det er jo mulig det har oppstått misforståelser i kommunikasjonen her.

Hompetitten skrev:
Altså, vi ba ikke alle barna i slekta av den enkle grunn at det ikke var plass,vi valgte noen barn som ble invitert. Føler ikke det er noe som folk skal henge seg opp i egentlig, det er tross alt brudeparets dag og jeg er sikker på at de har lagt ned mye tanker i det når de sendte ut invitasjoner.

Dette er ikke ment som et sint innlegg, men synes bare det er så mange som skal ha så mye å si når det gjelder bryllup. Hadde veldig problemer med det selv når vi giftet oss, og det endte med at jeg bare satt foten ned og ga klar beskjed om at de valgene som blir tatt, blir tatt for en grunn og dagen vår er ikke til for å glede alle andre. Puh! :)

Liten digresjon her, beklager det:)

hva med at barna vet at søskenbarna får komme men ikke de?

bondekone skrev:

IsThaBeth skrev:
Forstår jeg det rett så har bruden valgt å ha med sine barn, det er greit og vanlig. Så barna til sin søster, også greit. Så er din mann bror til brud eller brudgom, og barna deres er ikke bedt. Det er ikke greit. En får følge samme linje. Dvs at da blir barna til alle søsken til brudeparet bedt, ikke bare ett eller to. 

jeg også forsto det litt slik
Jeg vil jo si det er litt rart at den enne av søskene ska ha med barn og ikke den tredje av søskene

enig!

Det jeg lurer på nå er alderen på barna dine og hennes søster sitt barn? For det er jo selvfølgelig forskjell på en baby på 5-6 mnd som som fortsatt må ammes og 2 åringer f.eks.

Vi var i et slikt bryllup da gutten vår var 8 mnd. Det var en kusines bryllup. Vi ble invitert med barn, mens en annen kusine ble invitert uten barn. Vi reagerte ikke på det, da vi syntes det var ganske logisk da barnet vårt var under 1 år, og barna til den andre kusinen var alle over 3 år. 

Kusina ble litt snurt, men jeg har full forståelse for at de valgte å invitere uten barn. En må jo kunne se ann alder på barna, og sjønne at ikke alle barn kan bli invitert i bryllup. Både pga plass og kostnader.

Jeg hadde gjort det samme.

Vi var i et slikt bryllup da gutten vår var 8 mnd. Det var en kusines bryllup. Vi ble invitert med barn, mens en annen kusine ble invitert uten barn. Vi reagerte ikke på det, da vi syntes det var ganske logisk da barnet vårt var under 1 år, og barna til den andre kusinen var alle over 3 år. 

Kusina ble litt snurt, men jeg har full forståelse for at de valgte å invitere uten barn. En må jo kunne se ann alder på barna, og sjønne at ikke alle barn kan bli invitert i bryllup. Både pga plass og kostnader.

Jeg hadde gjort det samme.

Back
Topp