bryllups fest i helgen

Lon@

Forelsket i forumet
vi og et annet par som har gifta seg  i sommer skal feire bryllup i fellesskap og har kunn invitert venner og søsken ...til sammen så blir det vel ca 90 gjester, vi skal feire det ute under store telt ved et sjøhus, der vi serverer krabbe og reker  og ertersuppe som nattmat ,skal ha musikk grupper som skal spille ...som er gjester i bryllupet ...å glede meg så det skal bli kult ...

har vert nede å ryddet og satt opp teltene ,mens min mamme har hatt barne i nesten hele dag..glede meg kjempe mye

Kos dere masse. Gleder meg til å høre hvordan det har gått.

Å det høres gøy ut! Håper dere koser dere masse, og at festen blir vellykket!

ha en fin feiring. kos dere masse!!!!

da var det over [:D][:D][:D]og det var super vellukket ,hadde 25 kg reke , 150 krabber og nattsuppe i to tiden ...det var litt krabbe igjen , folkene koste seg og musikken var bare perfekt bra , broren min syns det var så bra at han ville vi skulle gjenta festen og ha spleise lag på samme opplegget til neste år, så

kom dagen derpå med masse rudding.[8D]
var beskymret lørdags morgen da  ...
på lørdags morgen høljet det ned med regn så det såg veldig trist syn ut da vi kom ned i teltene vi skulle ha festen .
ganske mye var vått så vi kunne ikke pynta borer med duker ...det var bare å vente  og teltene hadde også blåst seg bort en meter pga vinden , krabbekokingen gikk seint men fikk etterhvert opp tre gasskokere så vi fikk kokt alt ferdig til 16.30 og  da hadde vi vel alt klart festen skulle begynne kl 19 ....men alt ordnet seg til slutt

Back
Topp