Vel. Skulle gifte oss sommeren 2020. Pga corona gikk selskapet fra 102 gjester til 28. Får vel være glad for at vi fikk ha gjester i det hele tatt. Det verste var egentlig at bryllupsreisen ble avlyst
men fra dagen var kanskje det verste at fotografen kjørte seg bort mellom kirken og mottakelsen. Så alle ble sittende å vente på han. Siden alt ble så annerledes pga covid bestemte vi oss for å prøve på baby, så jeg var tre måneder på vei. Angrer jo ikke på resultatet! Men jeg var så dårlig under graviditeten, og sykt trøtt, så var litt slitsomt. Endte med at det var jeg som avsluttet «festen» rundt midnatt
Men da å sitte og vente på fotografen skrubbsulten, var kjipt
en annen ting som var litt kjipt var at jeg egentlig var veldig rolig, men de rundt var stressa på mine vegne - i den forstand få alt gjort. Så når de skulle hjelpe, så ble det så på halv tolv at jeg ble misfornøyd med resultatet. Men vanskelig å si noe når det er de nære som hjelper til. Det beste var faktisk at siden vi ble så få, og bare de aller nærmeste, var det så fin stemning. Når man holdt taler kom det kommentarer fra de rundt, og det ble liksom så jovial og koselig uformell stemning
det flaueste var vel at kjolen ble kjøpt før graviditeten, så da vi satt oss til bords måtte mannen min åpne hele ryggen så jeg kunne spise! Så måtte vi endre programmet sånn at jeg kunne skifte fortest mulig. Var også veldig fint at toastmaster hadde vært hjemme hos de som skulle holde taler og intervjuet dem. Veldig gøy! Og en siste ting som jeg egentlig likte veldig godt var at vi pakket opp gavene sammen dagen etter, i stedet for at noen gjorde det for oss. Ja, da får ikke gjestene se alle gavene, men ville likevel gjort det sånn igjen! Tror vi kom på kanskje sånn 100K totalt inkl kjole og alt. Ble jo ganske mye billigere når det ble så få gjester. Dette ble langt, men bryllup er gøy da
Hva slags planer har dere?