bryllup

masse gratulasjoner til deg og din kjære, Jas[:)] lykke til videre[;)]

gratulerer så mye !!!!!!

Hei Jas!
Grattis så masse med det forestående bryllupet! [:D] Vi giftet oss for drøyt 2år siden, og gjorde alt selv! Med et stramt budsjett, og langt over 100 gjester var vi nødt til det! Har masse gode tips å komme med hvis du ønsker, og en hjemmeside som vi lagde i forbindelse med bryllupet. Du kan gå inn og se på; www.mulighet.no/bryllup for å se på hjemmesiden vi lagde, og vil du se bilder ifra hvordan bryllupet ble, så kan du klikke deg inn på; www.martinsen.tk og se på AJ&Tom-Eriks bryllup! Det er masse bilder der ifra bryllupet, hele 4album tror jeg!
Masse lykke til! [;)]
Klem AJ

Heia:-)
Jeg giftet meg i mai i fjord og var da fire mnd på vei. jeg kjøpte kjolen leeeenge før jeg ble gravid og det var ikke noe problem siden jeg valgte en to delt kjole.Ang maten valgte vi koldtbord pga at da fikk alle noe de likte. Enklere er det også hvis man skal ordne det selv. Samle sammen tre fire stykker og fordel hvem som skal lage hva da går det enklest.Jeg planla hele brylluppet selv så lurer du på noe er det bare å rope ut. Skal selge kjolen min også hvis du er intr.
Klem og LYKKE til det er en fin og slitsom tid men nyt hvert minutt av den.[:D]

Tusen takk for gode tips [:D]
Har fortiden liten tid til å være på nettet, men kontakter dere hvis jeg trenger mer hjelp og tips [:D]

Back
Topp