Bryllup

Stikker91

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Noen som skal i bryllup i sommer?

Kjenner jeg stresser allerede med å finne en kjole som kan passe i sommer! Skal i bryllup til min bror 30 juni, også skal jeg være forlover i et bryllup 4 august. Forlover kjole har jeg kjøpt og betalt allerede, den er det heldigvis snøring i og mulighet for å sy inn ekstra bakstykket i. Men i det bryllupet jeg skal i på juni bekymrer meg mest... Hvor finner jeg en kjole som er fin nok til bryllup med plass til en mage?
Kan nevnes at i bryllupet på juni vil vielsen være utendørs...
 
[emoji137] Skal i to bryllup, med tilhørende utdrikningslag. Bryllupene er forholdsvis tidlig, i slutten av mai og juni. :) Har en lang kjole fra Floyd med pynt under brystet som jeg satser på å bruke[emoji16]
 
Jeg skal i bryllup i mai og juli, tenkte å se om det er noe på zalando eller mamalicious
 
Skal i dåp og i et bryllup, så er i samme båt [emoji28] men får vel sjekke ut Zalando [emoji4]
 
Jeg skal også i bryllup i sommer, og har som dere allerede begynt å tenke alternativer. Ser at det finnes endel fint brukt, både på Finn og tise. Håper å finne fin og helst billig kjole! Er enig med «stikker91» over, vi får hjelpe hverandre med tips og linker!:)
 
Skal også i bryllup, slutten av juli, så ja jenter, legg ut bilder her inne [emoji3]
 
Jeg skal i konfirmasjon i slutten av Mai, tenker på det allerede, men må vente og se hvor stor jeg er blitt først[emoji85]
 
Jeg skal i konfirmasjon i slutten av Mai, tenker på det allerede, men må vente og se hvor stor jeg er blitt først[emoji85]
Jeg skal også i konfirmasjon i mai. Har et lite håp om å få på meg bunaden, men det gjenstår og se da!
 
Jeg skal også i konfirmasjon på mai (tidlig på mai), håpet på at jeg gikk inni bunaden da[emoji85]...

Veldig søt kjole vesledue [emoji173] Hvordan er kvaliteten på stoff og arbeidet? Har vært borti både og når jeg har bestilt fra e-bay

Sent from my VTR-L29 using BV Forum mobile app
 
Jeg skal i konfirmasjon i mai. Tror nok ikke jeg har sjans på bunaddn siden den allerede går sånn akkurat. Håper på å finne en ok kjole som kan fremheve en liten babykul
 
Skal i bryllup 18 august så regner med å være rimelig formfull.. [emoji28]
Sist svangerskap brukte jeg denne kjolen til dåp og konfirmasjon. Tenker gjøre det samme nå også. Synes den er søt med gravidmagen selvom den ikke er sånn stivpynta
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/331957757589

Jeg skal også i bryllup den dagen!
Førebels termin 3. Sep så håper det går fint!
Tør ikke se på kjole enda siden jeg ikke vet hvor stor jeg eventuelt blir Førstegangs☺
 
Jeg skal også i konfirmasjon på mai (tidlig på mai), håpet på at jeg gikk inni bunaden da[emoji85]...

Veldig søt kjole vesledue [emoji173] Hvordan er kvaliteten på stoff og arbeidet? Har vært borti både og når jeg har bestilt fra e-bay

Sent from my VTR-L29 using BV Forum mobile app

Kvaliteten er veldig fin synes jeg. Som HM/Vero Moda. Har vasket kjolene sikkert 20 ganger og fargen er fortsatt like fin. Har både i rød og lyseblå. Synes kanskje de er litt store i størrelsen iforhold til målene. Enten det eller så er jeg grufullt dårlig på å måle [emoji85]
 
Back
Topp