Jeg skal gifte meg juli 2016 og her er begynte det å haste. Særlig hvis vi ville ha en spesiell plass. To steder vi ønsket oss var allerede booket til bryllup den dagen og den presten vi ønsket oss har allerede fullt opp med vielser den dagen. Galskap. Trodde også jeg hadde god tid, men den gang ei.
Nå har vi fått ordna DJ, kirke, lokale og prest. Hatt møte med et cateringselskap og venter på tilbud derfra. Vi skal ha luksustapas, men ikke buffet. Vi skal ha det stående på bordene til folk så man slipper å reise seg for å hente mat. (Taler, finklær osv er grunnen til det). Så vi har bedt om at tilbudet inkluderer tre servitører hvorav en av dem blir igjen som bartender på festen. Vi ordner med drikken, men folk skal få slippe å blande drinker selv.
Allerede begynt å samle fra taxfree. Familie og venner som kan avse noe av kvoten sin hjelper også til.
Ellers har jeg begynt å tenke på pynt og farger. Og hvilken sang vi skal danse til. Og søskenbarnet mitt skal synge. En i kirka og en før kaken.
Mye å tenke på, men nå når det store er på plass så begynner det å bli gøy.
Lykke til!