Bryllup

Lilleaprilnurk

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Litt utenfor gravidtema her,men trenger litt hjelp :) Søstra mi skal gifte seg neste helg,og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe :( Er d noen av dere som er kreative og kan komme med gode forslag? :) Jeg er forferdelig kvalm og kaster opp flere ganger daglig.. Håper virkelig dette gir seg. Klarer ikke komme meg opp av sofaen for å ut å kjøpe noe heller akkurat nå :( Men d må jeg jo!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt kort tid,men personlige malerier som har innslag fra brudeparets liv sammen er jo en veldig koselig gave. Husker ikke hva disse bildene heter da,tenker hvis du har noen i nærheten av deg som lager disse. Hadde du sluppet å stresse iallfall:)

Når jeg er usikker på gave så pleier jeg og sette sammen min egen kurv med ting og tang oppi :)

Ønsker de seg bryllupsservice?
Blomstervaser
Kaffekanne
Bilder til veggen
Gavekort
Penger
Dessertskåler til feks fruktsalat
Lysestake

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

De har ønskeliste med div servise og dyre sportsutstyr :) Men tenkte d hadde vært fint med en gave utenom som var litt personlig :) Var gode forslag dere kom med :) En personlig kurv hadde jo vært fint.. Maleri tør jeg ikke kjøpe,siden hun har en egen stil :) Og hadde jeg bare vært frisk nok til å dratt ut for å sett litt,så hadde jeg sluppet å stresse :(

Halle, hun skal jo få en TANTEBABY? What more can she wish for!? ;)

Excuse me, Damn that autocorrect!

Bor dere i nærheten av hverandre? I nærheten av en stor by? Kunne du funnet på noe å gjøre sammen? Lage et "gavekort" på en opplevelse.. teaterbiletter og middag på eksklusiv restaurant, spahotell, eller noe aktivt dersom de liker det... er det noe hun har sagt tidligere om drømmer eller fantasier.. noe du kan bruke for å gjøre noe helt spesielt.. ?

Jeg var i et bryllup der brudeparet fikk en lagringsvin og en fin dagbok som alle gjestene skrev i. Denne skulle de ikke lese før det var gått 10 år, da skulle vinen åpnes og boken leses.

6. April 2013
7. April 2015

Vi hadde bryllups fest for noen mnd siden å søstrene mine hadde slått seg sammen å laget en scrapbook med bilder av mannen min som liten å meg som ble sendt rundt til alle gjestene hvor de skrev en liten hilsen. Utrolig fin gave, mest fornøyd med den, ble så personelig:)

Jeg var i et bryllup der brudeparet fikk en lagringsvin og en fin dagbok som alle gjestene skrev i. Denne skulle de ikke lese før det var gått 10 år, da skulle vinen åpnes og boken leses.

6. April 2013
7. April 2015

Vi fikk faktisk og en 10 års lagringsvin;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Tusen takk for flotte tips :) Hun bor ca.10 mil unna. Vi er ikke så ofte sammen. Jeg får høre med min mor og bror om vi kan finne på noe sammen,siden jeg ikke kommer meg ut av huset :) Kjenner jeg stresser fælt med dette nå :(

Giftet meg for ca en månde siden, det jeg anbefaler er å gi fra ønskelista. Den er jo satt opp for en grunn. Søsteren min kjøpte kaffemaskin til oss og vi drikker ikke kaffe engang. Den ble byttet inn i serviset vi hadde ønsket oss..

❤️April 2015❤️

Back
Topp