Bryllup

Herregud som jeg henger etter. gratulerer med vel overstått, og for en flott brud!! :)

Herregud som jeg henger etter. gratulerer med vel overstått, og for en flott brud!! :)
Ååå tusen takk for det! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Merker du noe forskjell nå da? Gleder meg til den dagen det er meg. SÅ koselig å si mannen min, og så er det faktisk ektemannen din liksom! <3 Må bli fridd til først jeg da.. :P

Merker du noe forskjell nå da? Gleder meg til den dagen det er meg. SÅ koselig å si mannen min, og så er det faktisk ektemannen din liksom! <3 Må bli fridd til først jeg da.. :P
Er vel ikke noe forskjell egentlig! ;) hihi.. men veldig glad jeg er "kjerringa" hass på ordentlig ;) og at jeg kan kalle han mannen min ;)

Drømmer meg tilbake på dagen ofte, den var magisk! <3

Du kan jo fri? ;)

Et par bilder til ;)

Vedlegg

• 1405723904951.jpg
    1405723904951.jpg
    143 KB · Visninger: 25
  • 1405723934609.jpg
    1405723934609.jpg
    128,6 KB · Visninger: 25
Er vel ikke noe forskjell egentlig! ;) hihi.. men veldig glad jeg er "kjerringa" hass på ordentlig ;) og at jeg kan kalle han mannen min ;)

Drømmer meg tilbake på dagen ofte, den var magisk! <3

Du kan jo fri? ;)

Så fine bilder. Moro med bilen.
Ja det skjønner jeg. Er stas med mann og Kone tittel.

Ikke faen om jeg frir. Haha. Hadde jeg aldri turt. Jeg er. kanskje litt mer tradisjonell også. Mannen må fri!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Så fine bilder. Moro med bilen.
Ja det skjønner jeg. Er stas med mann og Kone tittel.

Ikke faen om jeg frir. Haha. Hadde jeg aldri turt. Jeg er. kanskje litt mer tradisjonell også. Mannen må fri!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Takk! :D Ja hehe måtte ta noen slike bilder og da.. hehe..

Hehe ja joa, enig med deg ;)

Back
Topp