bryllup

siqveland

Blir kjent med forumet
dokk så har gifta dokk, har dokk dårlige minne frå dagen eller kunn gode ? :)
her har eg 2 dårlige minne...
1: hu eina så sko vr forlover krasja den dagen å eg fekk sjullå, har kje blitt så udsjelde på d eg kan huska...
2: mor hu kom når me hadde middag me besteforeldre osv, for d va viktigere å spela trekkspill å far å bror min jekk itte 2 tima for bror min fekk besøg av kompisa...
dette va ett litt hemmeligt bryllup, ingen så visste me sko gifta oss udenom foreldre å forlovera...
ellers va d kjekt :) foruten om d forbanna vere me hadde då :P

Jeg har stort sett bare gode minner. Var meg, eksen og forloverne våre.

Eneste negative minnet var at jeg fikk tfl fem min før vielsen om at brudgommen var vekk.. Litt dårlig gjort å fleipe med sånt så tett på vielsen :p

Er det ikke flere her som er gift som kan dele minner?? :D

Vi er ikke gift ennå, men håper....

Skoene mine sank ned i gresset under vielsen, så jeg ble stående å vaie og prøve holde balansen i noe som føltes som en eeevighet. :p
Eldste gutten som da var 8 mnd skulle sove hos foreldrene mine så jeg og mannen fikk natta for oss selv, men han nekta plent å sove der, så han måtte vi ta med hjem, og det ble ikke akkurat noen het bryllupsnatt på oss. :p Like greit egentlig, da begge to hadde mest lyst til å soooove. ;)

Har bare gode minner fra både vielse, middagen og festeb vi hadde halvannet år etter. Hvis jeg skulle gjort en ting om igjen så måtte det ha vært en annen fotograf. Vi valgte en hobbyfotograf og man får det man betaler for liksom.

Har bare gode minner fra både vielse, middagen og festeb vi hadde halvannet år etter. Hvis jeg skulle gjort en ting om igjen så måtte det ha vært en annen fotograf. Vi valgte en hobbyfotograf og man får det man betaler for liksom.
kan fornya løftene om ngen år å ha sjikkelige fotograf då ;)

Njæææ... Vi ble smidd i hymens lenker av en smed på festen så evt må vi i kirken og få velsignelse :p
Giftet oss borgerlig.

Da hadde vi fått dekket alt iallfall :D

Her har je bare gode minner! :-) men skulle ønske jeg hadde slappet mer av på dagen, for er jo bare akkurat den dagen, og de lå uendelig med planlegging bak :-)

ja, kjekt å spare dei pengane der og då, men så angrer ein i ettertid... :\

Back
Topp