Bryllup

DoNo

Gift med forumet
Ser på 3 bryllup på tv3!
Noen som går i bryllupsplaner[:D]?

Har selv vært gift i 3,5 år!

Venter på at min kjære skal fri [8D]

Skal gifte meg 30.06.12 :D. Klarer ikke vente lenger nesten:P. Så nå er jeg på brudekjole jakt :D

[:@]Vi gifter oss 9. Juli <3[:D]

Gifter oss i august 2012[:)]

ORIGINAL: LadyZ

Venter på at min kjære skal fri [8D]

Sign [8D]
Rekne med det kan ta nokon år før det skjer.........  [8|][;)]

kjenner hun fra Drøbak.. :)

Jeg drømmer om at han en dag skal fri, og at vi skal gifte oss. Men som sagt, det er bare en drøm [:-] hehe

Vært gift en gang, hatt STORT bryllup.. leide en hel seter på fjellet og greier, stor kjole osv!
Så gjør det ikke igjen..[8D] hehe..

Men vil jo gjerne gifte meg med han jeg er med nå selvfølgelig.. Aldri hatt det så bra noen gang.
Blir helt klart bryllup innen noen år, men IKKE med kirke og alt det originale.
Las Vegas er planen[;)][:)]

Her blir det bryllup 20. august! Skulle egentlig vært 11.09.10....men ble gravid, så vi utsatte det ett år i stede[:D]

Vi gifta oss 16.mars 2010[:)]

Til dere som venter på at mannen skal fri,hvis han ikke gjør det får dere benytte dere av 29.februar neste gang det er skuddår, for da har jo vi jenter "lov" til å fri[;)]

Jaaaaa [:D][:D][:D][:D]
Vi forlovet oss 18.12-10 og skal gifte oss, men det blir nok ikke før neste år [:)][:)]

Vi forlovet oss 13/8-09.... Men så ble det plutselig en baby til i hus og med to små under 2 år ser jeg verken at vi har tid eller økonomi til noe bryllup enda! [&:] Men tenker litt på å dra bort og gifte oss bare oss 2 en gang [;)] Men da må jo barna bli store nok til at vi kan sette de bort ei helg.. Og med hønemor-mette blir nok det et par år til enda [8D] (Drømmer jo litt om å være hvit brud også da... Så tenk om jeg angrer meg om vi gjør det helt enkelt.....? [8|])

ORIGINAL: Tucha

Vi giftet oss 1. august 2009

fiiiine brudebuketten min [:)]

Gurimalla...den var utrolig nydelig!!

ORIGINAL: RonjaR

ORIGINAL: Tucha

Vi giftet oss 1. august 2009

fiiiine brudebuketten min [:)]

Gurimalla...den var utrolig nydelig!!

I know [;)][:D] ei god vennine (som er blomsterdekeoratør) som laget den! Hun er superflink og siden hun kjenner meg så godt og vet hva jeg liker så ble den perfekt (for meg) [:)]

Den var nydelig. En av de fineste brudebukettene jeg har sett,jeg jobba ei stund i frisørsalong og vi hadde brudepynting ganske mange helger i året så jeg har sett mange fine,men denne var virkelig en av de nydeligste jeg har sett[:)]

Back
Topp