Bryllup

ORIGINAL: Tanntrollet09

Er det noen her som bare har invitert til kaffe og kaker etter selve vielsen? Og hatt fest der hvor folk måtte ha med alkohol selv?
Er det smålig å gjøre det på denne måten?

Og er det praktisk mulig å få til et bryllup innen slutten av oktober i år, fra nå av? Med tanke på papirer, kjole, klær, etc?

Var i et sånt bryllup i helga, å det var helt greit[:D]

ORIGINAL: mammatil2gullgutta

Er det noen her som bare har invitert til kaffe og kaker etter selve vielsen? Og hatt fest der hvor folk måtte ha med alkohol selv?

Og er det praktisk mulig å få til et bryllup innen slutten av oktober i år, fra nå av? Med tanke på papirer, kjole, klær, etc?

Var i et sånt bryllup i helga, å det var helt greit[:D]

Det var godt å høre:D

Det er praktisk mulig ja. vi bestemte oss for noen uker siden at vi skulle gifte oss etter å ha vært forlovet i 7 år.. vi har det meste i orden nå, og gifter oss 18september...
Fra vi sendte søknad om prøvningsattest i posten tok det nøyaktig en uke til vi fikk svar og booket time til bryllup.[:)]

ORIGINAL: Thothamon..

Det er praktisk mulig ja. vi bestemte oss for noen uker siden at vi skulle gifte oss etter å ha vært forlovet i 7 år.. vi har det meste i orden nå, og gifter oss 18september...
Fra vi sendte søknad om prøvningsattest i posten tok det nøyaktig en uke til vi fikk svar og booket time til bryllup.[:)]

Tusen takk for svaret! Skal se om vi får fylt ut papirene i løpet av uka, må bare velge forlovere.

Vi inviterte 60 til middag, og 40 til kaffe + 20 musikere da.
Vi serverte vin, øl og brus til middag, samt cognac og baileys til kaffen.
Ellers hadde gjestene med seg egen drikke til festen. Dette opplyste vi om i invitasjonen.

Gubbeluren fridde i mars, og i beg. av aug sto bryllupet.
Man kan rekke alt på kort tid. Men kan risikere at enkelte ting kan være opptatt.

Første man må tenke på er kjolen her i byen hvertfall. Da det tar tid å få sydd om kjolen.

Ja, det er smålig i mine øyne! Synst at skal en ha alkohol, så er det brudeparet som skal holde drikka[;)] 

eg hadde hvertfall aldri følt meg komfortabel med at folk måtte betale for drikka si/ ta med selv! Men meg om det![8D] Det er opp til dere å bestemme!!

Back
Topp