BRYLLUP!!!!

mamma2010!

Glad i forumet
Jeg skal i bryllup til tanta mi den 17 april. Det vil si at jeg er 37+1 uker... Hva i alle dager skal jeg ha på meg??????

Fins masse fine kjoler som passer gravide. Trenger ikke gå på mammaavd, engang. [;)]

Åhh.. jeg var inne på en side hvor de hadde laaange og lekre kjoler til en billig penge. Tror kanskje det var ei her inne som skulle bruke den som brullupskjole.. :) men huske dessverre ikke siden nå. :(

Hmm... Er det frekt om jeg ringer tanta mi og spørr pent om jeg kan ta på en svart tights og kjøpe en pen lang tunika? Vet helt ærlig ikke om jeg orker å ha på kjole med denna kroppen om dagen[:'(]

ORIGINAL: mamma2010!

Hmm... Er det frekt om jeg ringer tanta mi og spørr pent om jeg kan ta på en svart tights og kjøpe en pen lang tunika? Vet helt ærlig ikke om jeg orker å ha på kjole med denna kroppen om dagen[:'(]

trenger du å spørre om det da. Du er høygravid og ingen forventer vel at du kommer i ballkjole.
så lenge du er pent kledd så gjør det vel ikke noe akkurat hva du har på deg[;)]

Jeg skla i bryllup 10 april og har slitt veldig med å finne kjole. Gidder ikke å innvistere i flere tusen kroner på en kjole jeg kommer til å bruke engang. Så det ente opp med at mamma syr kjole til meg nå....skal faktisk bort å prøve den etterpå. Blir veldig spennende, den er litt gresk inspirert med høyt liv.

går også an å finne en "little black" i mammaavd. som ikke trenger koste så mye så kan du legge mer vekt på acessories[;)]

ORIGINAL: carinasverden

ORIGINAL: mamma2010!

trenger du å spørre om det da. Du er høygravid og ingen forventer vel at du kommer i ballkjole.
så lenge du er pent kledd så gjør det vel ikke noe akkurat hva du har på deg[;)]

Sant så sant!! Da bare gjør jeg det jeg[:)]

Har samme problem, min lillesøster skal gifte seg 24 april det er akkurat en uke før min termin, og jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg..... [:@]

søsteren min selger noen fine - enkle mammakjoler på nettbutikken sin.. :)

www.krappe.no

Back
Topp