Bryllup om vinteren?

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Kunne tenke meg å holde bryllup om vinteren jeg[:)]

Nyttårsaften faktisk[:)] Samlet nære og kjære for en skikkelig feiring.
Går det an? kirkebryllup den dagen altså..?

Fordeler og ulemper?

(og til dere som kjenner meg- NEI, han har ikke fridd[;)] jeg bare drømmer[:)])

Eg kjenner noen som gifta seg nyttårsafta, så ja det går[:D]

Det er jo knall da, om du har helt vitt på bakken, kaldt og fint vær!!![:D] 

*ååh, nydelig* [:)]

Tenker litt på at folk kanskje ikke ser seg råd til å reise noe sted i jula [&:] Og det er i så fall litt leit!
Men tror selve dagen/kvelden ville blitt magisk <3

Hvis jeg noen gang skal gifte meg, vil jeg gjøre det om vinteren når det er mye snø! [:)]
Men ikke på nyttårsaften.. Fordi nyttårsaften er jo - ja nyttårsaften. Det er en dag fra før på en måte, jeg vil at bryllupet og bryllupsdagene fremover skal være en egen dag å feire, ikke en dag alle feirer allikevel fordi det er årsskifte.. [:)]

vi giftet oss nyttårsaften og vi hadde et utrolig korselig bryllup
og kirkebryllup får en også hvis en vil det[:D] Vi hadde bryllupet før nattverden så prsten drev å fleipet om at hvis vi ikke rakk kikra til kl 14 så kunne han ha semonien sammen med nattverden[:D]
eneste som var litt dumt var at blomstene i buketen frøys

Grunnen til at jeg tenker på nyttårsaften, er at resten av vinteren er trist. Alle er supermegablakke i januar, og i februar begynner vinteren å bli grå. I julen er den gnistrende og frisk! Fortsatt magisk med nysnø!
[:)]

Før jul har ingen tid, og tidligere i romjulen.. vel.. det er jo en mulighet.. men det er fortsatt nyttårsaften som er "rett" for meg[:D] Jeg skjønner hva dere mener om at den dagen allerede ER liksom. Men tenk hvor mange fler som kommer til å huske bryllupsdagen vår da[;)]

Er fullt mulig å gifte seg i kirken på nyttår [;)]
Kjenner noen som har gjort det[;)]

Men jeg selv ville gifte meg på en dag som var "vår"[;)]

Da har jeg et spørsmål til..
Hvis man skal gifte seg nyttårsaften.. hvilken dag passer det best at nyttårsaften faller på da..?
[8D]

Med tanke på langfri, helligdager, alt mulig egentlig..

Hvis dere mener lørdag, så sliter jeg! Da er det i så fall neste år, eller om 7 år [:-][:D]

jeg giftet meg 1 desember...

ikke noe problem det...

bare en ting som var litt leit...da vi kom ut av kirken hadde mine søsken ordnet med hest og vogn...kjempe kjekt...fotografen sto utenfor og skulle ta bilder, men det var for mørkt til at de ble fine...men men ikke noe en kan gjøre med solen...så om du skal ha utebilder er det ikke så greit om du har brullupet om vinteren...

ORIGINAL: Gollemor

Da har jeg et spørsmål til..
Hvis man skal gifte seg nyttårsaften.. hvilken dag passer det best at nyttårsaften faller på da..?
[8D]

Med tanke på langfri, helligdager, alt mulig egentlig..

Hvis dere mener lørdag, så sliter jeg! Da er det i så fall neste år, eller om 7 år [:-][:D]

Enten torsdag eller fredag.
OM jeg noensinne skulle ha giftet meg, ville jeg også stått vinterbrud og gjort det på nyttårsaften.
Fordi jeg syntes det er så fint med vinterkåpe til brudekjolen...[8D] Hehe!

Det går nok å gifte seg nyttårsaften,men spørs jo hvor mye gjester som kommer da,hehe.
Vi giftet oss i februar måned,og det var plenty costa med snø da også [:D]

Back
Topp