bryllup og velkomstdrink( trenger hjelp)

• Trådstarter Trådstarter !!
  • Opprettet Opprettet

!!

Forumet er livet
VIP
Ja, hva er vanlig:

1. bare servere velkomstdrink til gjestene, før middagen...

2. servere velkomst drik når vi ankommer, før middagen..OG servere velkomstdrink til gjestene som kommer til kaffi?

Bare nærmeste familie til middag, for vi er så mangen. Så blir 65 stk til middag og 150 til kaffi.

Og hvor mangel liter trenger eg? eller flasker?[8D] Skal ha sånn cider som dei selger på europris...alkoholfri, veldig god og frisk[:D] (ikkje alle som drikker alkohol, så defor velger eg å servere noe som alle kan drikke til ankomsten[:)])

Går ca. 5 glass på 1 flaske![:)]

Vi serverte først velkomstdrink til de som kom til middagen, før middagen.
Kaffegjestene fikk også velkomstdrink i ett eget rom mens vi gjorde oss ferdig med desserten.... de ble møtt av en egen servitør som ønsket de skikkelig velkommen slik att de skulle føle seg som en like viktig del av festen.
I tillegg fikk de en skikkelig velkomst når de kom inn i selskapslokalene og vi som brudepar fikk sjansen til å hilse på hver og en[:)]

Ang. mengder så vet jeg ikke... utrolig dårlig på å beregne sist... jeg hadde 15 flasker champagne til overs etter velkomstdrinken vår... gikk mye mindre enn forventet[;)]

ORIGINAL: Vugge

Hvis du har kjøpt sånn på Europris så koster det vel ikke så mye mer med å gi til de som kommer etter middagen også?...[8|]

Spurte bare om hva som var vnlig! Aldri gifta meg før....så vil jo gjøre mest mulig "riktig"[:)]

Men nei, det koster ikkje så mye mere.

ORIGINAL: funny_bunny

Vi serverte først velkomstdrink til de som kom til middagen, før middagen.
Kaffegjestene fikk også velkomstdrink i ett eget rom mens vi gjorde oss ferdig med desserten.... de ble møtt av en egen servitør som ønsket de skikkelig velkommen slik att de skulle føle seg som en like viktig del av festen.
I tillegg fikk de en skikkelig velkomst når de kom inn i selskapslokalene og vi som brudepar fikk sjansen til å hilse på hver og en[:)]

Ang. mengder så vet jeg ikke... utrolig dårlig på å beregne sist... jeg hadde 15 flasker champagne til overs etter velkomstdrinken vår... gikk mye mindre enn forventet[;)]

Takk for svar[:)] 

Da blir det å servere til alle sammen. Så var det å finne ut hvor mange flasker eg trenger[8D]

ORIGINAL: Chinchilla

Går ca. 5 glass på 1 flaske![:)]

Okei, trodde kansje det gjekk litt flere glass pr. flaske...di er veldig store(storre enn vinflaske)[:)]

Men om eg beregner 5 på en flaske....så da må eg ha 30 flasker?[:)]

Trenger det bare til velkomsten. blir vin og fri bar resten av kvelden.

Back
Topp