bryllup og røyk

lille olle bolle

Glad i forumet
lurte på om hva dere gjorde i deres bryllup eller hvordan det har vert i andre sine bryllup...har det vert "røykepause" under middagen??en slik middag varer jo fort i 2-3 timer og det er veldig lenge for en stakkars røyker å gå uten[8|][&:][:)]

skal gifte oss neste sommer og er begge røykere.så da ble det jo til at vi begynnte å tenke litt på dette[:)]

oki..takker alle sammen!da blir det røykepause[:D]

er ikke gift selv, men røyker..[8D] En 10minutters pause mellom hovedrett og dessert er sikkert ikke så dumt!:) Sikker veldig greit for de som ikke røyker også, å få la middagen sette seg litt..[:)]

Hadde ikke dessert, men gikk rett fra koldtbord til kaffe og kaker. Da hadde vi pause mellom middag og kaker, ja. [:)]

Vi la inn røykepauser, sånn at det ikke skulle bli driving og unødvendig reking under middagen.
Serverte i ett bryllup der det var røykepauser, men folk reiste seg som de ville alikevell. Det synst jeg blir litt dumt. Heldigvis så gikk det veldig greit i vårt bryllup[:D] Uansett er det jo godt å få strekt litt på beina og luftet hodet litt

Om dere skal ha 3 rettersmiddag, så hadde jeg regnet minst 3 timer. Vi hadde ett stramt tidssjema for vi ville ikke sitte med bordet hele kvelden, og vi brukte 3, 5 timer tror jeg[:D]

Vi lå røykepause inn i programmet. Vi hadde koldtbord. og når vi hadde annengangs servering,så kunne de osm ikke røykte,og de som ville,forsyne seg mens de som røykte ventet ute men de tok en røyk[;)]

funket strålende[:)]

koldtbord og dessert i dette bryllupet, NULL pause mellom de to tingene. de får bare vente:)

Jeg var sikkert ikke noe snill brud, ofret ikke røykerene en tanke. Hadde ingen pause før etter at middagen var ferdig og da var det vel gått ca 3 timer. Men så noen som snek seg ut å tok en røyk og det synes jeg var helt ok[;)]

Back
Topp