Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ¤Ruth Flaksnes¤
Men HI, hvorfor kan dere ikke heller skaffe noen som kan hjelpe til hele kvelden, helt til festen er over? Er man gjest, så er man gjest. Da skal man ikke være nødt til å være ryddehjelp i tillegg, mener nå jeg! [:)]
Selvfølgelig, dersom jeg hadde vært på en bryllupsfest der jeg ble bedt om å hjelpe til, så hadde jeg gjort det, noe annet hadde jeg følt var uhøflig. MEN, jeg synes også det er feil å spørre gjestene om sånt... Det skal ikke være nødvendig...
ORIGINAL: Insolita
Ærlig talt så hadde jeg aldri i verden spurt mine venner om slikt, fordi jeg ønsket dem på festen av helt andre grunner enn at dem skal rydde å slikt. Det er jo sant som hun sier, dem kan få flekker på klær og slikt, noe som burde være helt unødvendig...
Jeg er vant til at man leier inn folk til og servere å rydde,...forventer ikke at venner som er bedt i bryllupet skal begynner å rydde å slikt med dress å finkjole.
ORIGINAL: Insolita
Ærlig talt så hadde jeg aldri i verden spurt mine venner om slikt, fordi jeg ønsket dem på festen av helt andre grunner enn at dem skal rydde å slikt. Det er jo sant som hun sier, dem kan få flekker på klær og slikt, noe som burde være helt unødvendig...
Jeg er vant til at man leier inn folk til og servere å rydde,...forventer ikke at venner som er bedt i bryllupet skal begynner å rydde å slikt med dress å finkjole.
ORIGINAL: Alive and kicking
Merkelig. Helt enig med deg. Ville gjerne ha hjulpet -og hadde ikke gjort noe om det var ganske mye mer enn 2x10minutter heller. Vel, ikke alle som tenker som oss...