bryllup og dåp samtidig

elisol

Blir kjent med forumet
Vi har veldig lyst til å ha bryllup og dåp samtidig men hvordan funger det i kyrkjen? og hvordan har dere som har hatt det på festen etter på??
vi synst det hadde vore speisellt å hatt det sammen [:)]
Takker for svarene [:)]

En venninne av meg gjorde det. Overrasket alle i kirken.
Så hadde de festen noen mnd etterpå :)
Men er vel bare å snakke med presten, så ordner de det sikkert :)

Vet om et par her også som har gjort det, de gav beskjed til restauranten at de skulle ha bryllup, men ingen av gjestene fikk vite det før hun gikk ned kirkegangen.
ser for meg det kan bli veldig spesiellt ja. [:)] spesiellt som i koselig da altså. [:)]

Tanta og onkelen min hadde det i sommer, og det var veldig vellykket [:)]

Eller, de hadde dåpen og bryllupet i kirken på lørdagen, så feiret de bryllupet hele lørdagen, og barnedåpen dagen etter [:)]

er ikke helt sikker på hvordan vi skal ha det, men jeg trur at å ha festen også samlet så blir det mye mer spesielt, de er bare ikke at vi giftet oss men at vi også dåpte barne vårt samme dag og feiret sammen [:)] men så har jeg ikke lyst at bryllupet skal bli feiret mer en barnedåpen heller.. vist dere skjønner?? 

Vi hadde vielsen først. Da lå gullet, som da var 5,5 mnd, i en melketralle som jeg hadde fikset og pyntet og hadde på seg dressbukser, hvit skjorte og ivory vest og sort sløyfe :)

Mens vi ble viet så tok svigerinnen min på gullet dåpskjolen hans. I stedenfor å få ekteskapsvelsignelsen på slutten av vielsen så hadde vi dåpen. Og så tok presten velsignelsen på slutten av dåpen slik at vi fikk en samlet velsignelse.

Presten hadde ikke vært med på en slik kombi før og hun syntes det var enestående flott! [:)]

Vi hadde kombinert bryllup- og dåpsmiddag. Og når middagen var ferdig så var det leggetid for han så da ble han hentet hjem. Etter han dro var det ren bryllupsfeiring.

Følte på ingen måte av dåpen ble glemt inni bryllupsfeiringen. Ble en utrolig flott dag! [:)][:)][:)]
Det eneste som ble glemt i den dagen var bursdagen min, ha ha ha!! Men det tok jeg ikke så tungt da. Var verre at mannen min glemte bursdagen min, ha h ha!!![8D][8D][8D]

Men i alle fall, det ble en suksess og jeg hadde glatt gjort alt på nytt igjen[:D]

Høres utrolig fint ut! :)
haha at mannen din hadde glemt bursdagen din, fordelen er jo at han husker jo hvertfall en av delene, enten bryllupsdagen eller bursdagen :) og er du ekstra heldig så husker han begge deler ;)  hehehe...

Back
Topp