Bryllup i helga

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Bryllup i helga og ingen anelse hvordan jeg skal overleve det.. megakvalm og kaster opp om morgenen, ingen matlyst og atpåtil blir det servert bl.a. røkalaks... :-/ tips tas imot med glede!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Regner med at røkelaksen kanskje er på koltbord? Du får prøve så godt du kan. Skyld på omgangssjuka, eller at du må kjøre. Eller skal tidlig opp på noe.

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Er så glad for at jeg alltid sier nei til alkohol. Så tviler på at noen reagerer på at jeg ikle drikker når vi skal i bryllup.

Sent from my iPhone using BV Forum

Problemet er at bryllupet er på et annet sted i landet med overnatting på plassen.. det blir hele helgen..

Problemet er at bryllupet er på et annet sted i landet med overnatting på plassen.. det blir hele helgen..

Si at du har blitt avholds pga omstendigheter du ikke ønsker å snakke om;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Haha... den er ikke lett å forstå ;-) vi må nok bare fortelle svigerfamilien før bryllupet.. resten kjenner vi ikke så da kan jeg bare si at jeg ikke drikker..

Ah, litt vanskelig... Men jeg forstår liksom ikke helt hvorfor man MÅ være gravid bare man ikke tar alkohol.

TuMmY LoVe

Nei, men det er nok litt forventet - vi er liksom der i livet med faste jobber, hus osv.. foreldrene våre har mast i flere år..

Jeg drikker ikke, eller veldig sjeldent. Var på fest 2 helger siden og det var ingen som sa noe når jeg sa at jeg ikke drikkte, fordi jeg er så dritt lei av å sløse vekk en hel søndag til å være fyllasjuk. Pluss at jeg måtte stå opp med ungen på søndagen.

<3 Gutt 04.02.12 <3

:-) på en vanlig fest hadde det nok ikke vært no problem for meg heller.. drikker ikke så ofte, men kan være glad i et glass rødvin til maten..

Da vill jeg nok bare sagt det til svigerfamilien. Også sagt at det er tidlig enda, men at det var vanskelig og unngå det pga bryllupet f.eks :)

Ja, har funnet ut at vi må gjøre det.. blir jo bare dårligere og dårligere.. måtte dra hjem fra jobb idag.. får se om jeg må dra til legen og be om medisin, selv om jeg hater sånt!

Back
Topp