Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi skal gifte oss neste august og trenger et lokale. Vi vil ikka ha noe sånn som villasjoldsnes eller legenes hus. Vi vil styre alt selv med mat, alkohol, kokker og det som hører med. Så jeg tenker da et klubbhus.
Enten i åsane eller loddefjord området. Noen ideer?
Min bror hadde det forresten i lokale i flaktveit hallen.. va kjempefint..der har de kjøkken og stort lokale...er jo helt nytt nesten også så bord stoler og servise ++ er tipp topp stand:)
Hm... mener eg hadde svart på denne tråden... men vi hadde uansett bryllupet vårt i Haukås Musikkhus. Men vi fekk maten levert, for kjøkkenet var ikkje stort nok syns vi til å lage maten der... http://www.haukasmusikkhus.no/
Vi brukte Åsane/Hordvik skytterlag sitt klubbhus (Jonahålo) og var kjempe fornøyd.
De har flotte lokaler og stort kjøkken der dere kan styre alt selv. Kan virkelig anbefales
Hitlangår ser iallefall koselig ut, men som du sier, så vet ikke jeg heller om det er sånn villasjoldsnes ting.
Flaktevit hallen hørtes ikke så dumt ut, men må finne ut hvilken kirke vi skal gifte oss i først. Jeg vil i Loddefjord kirke, men han er fra Åsane, så jeg vet ikke ennå hva vi blir enig om