Bryllup.. hjelp? :)

Solstrålen86

Betatt av forumet
Hva er vanlig å ha på seg i bryllup nå for tiden?

Er det kjole som er tingen eller går det ann med tunika og en fin tights?

Hvis tunikaen er pyntet så kan du sikkert gå med det =)

Om det er ett fint bryllup vil jeg ikke si at tigths og tunika passer inn. Er det mer uformelt er det nok greit:) Har kun vært i bryllup der alle hadde kjoler.

Jeg må nok være såpasse ærlig å svare at nei, man kan ikke gå i tunika med tights. Man må ha kjole, en fin strømpebuke og sine sko, helt klart....  Hadde noen kommet i tights i mitt bryllup hadde jeg jammen begynt å lure....

Kjole :) 
Jeg skal i 3 stk i sommer å var å kjøpte en kjempe fin på Agape i går, en kjole som jeg kan ha litt mage i ;)

Kjole :) 
Jeg skal i 3 stk i sommer å var å kjøpte en kjempe fin på Agape i går, en kjole som jeg kan ha litt mage i ;)

Jeg vil også svare kjole.

En av gjestene kom i tights, dressjakke & platåsko i vårt bryllup, og jeg kjente at jeg ble en blanding av irritert og skuffet...
Vi hadde riktignok skrevet mørk dress på dresskode og det vil si kjole...

Men et bryllup vi var i her forleden hadde folk på seg alt mulig rart, men bruden hadde skrvet på hjemmesiden deres at de ikke brydde seg om det; kom som du er.

Så mitt råd: se på invitasjonen, eller snakk med bruden- 

mammamoren skrev:
Jeg må nok være såpasse ærlig å svare at nei, man kan ikke gå i tunika med tights. Man må ha kjole, en fin strømpebuke og sine sko, helt klart....  Hadde noen kommet i tights i mitt bryllup hadde jeg jammen begynt å lure....

Ei som gjorde det i mitt bryllup og ja jeg lurte. Syns det var temmelig frekt egentlig ettersom det sto dresskode i invitasjonen.

*Månestråle* skrev:

mammamoren skrev:

Ei som gjorde det i mitt bryllup og ja jeg lurte. Syns det var temmelig frekt egentlig ettersom det sto dresskode i invitasjonen.

He he... ja da skjønner jeg at du lurte. Inge som gjorde det i mitt bryllup heldigvis. Hadde meget staselige gjester og det gjør litt mer stil over det hele. Vi skrev "Mørk dress" som kleskode vi også...

Takk for svar jenter!

Det står ingenting om dresskode på verken eller av invitasjonene,
men vet med ganske stor sikkerhet at det ene bryllupet er mer
kjole og dress enn det andre.. - da mener jeg at det er sagt til det
andre bryllupet at man skal ha, fine behagelige klær..

Så da må jeg kansje finne noe midt mellom?
En fin kjole som verken er for mye eller for lite.. emoticon

Back
Topp