• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Bryllup, bryllup, bryllup

Frøken firkløver

Forumet er livet
Det er stort sett bryllupsplanlegging det går i her hos oss for tiden - enten det eller husbyggeplaner og ting som må ordnes ifb med det...

I dag har vi generelt vært effektive:

* Fotograf er ombooket så vi får tatt bilder FØR vielsen (sen vielse, så for å få mest mulig ut av dagen [;)])
* Fått avklart en del ting med frisøren, pluss flyttet denne timen også litt lengre frem
* Ordnet toastmaster
* Fått indirekte kontakt med potensiell kokk - håper å få snakke med ham i morgen [:)]

I tillegg så har mannen fått bekrefta at barnehagesøknaden til lillesnupp er i orden (vi flytter jo til sommeren [:D]),
takstein til huset er avgjort, oooog... jah... det var vel det, men så var det ikke rent lite heller? [8|] [8D] [:)]

Godt med sånne dager da opptil flere brikker i puslespillet faller på plass [:D]

Så deilig at ting faller på plass [:D]
Men det virker som om at du har enormt med energi, har du noe å dele? [8D]

ORIGINAL: Lene1986

Så deilig at ting faller på plass [:D]
Men det virker som om at du har enormt med energi, har du noe å dele? [8D]

I dag er eg under normalnivået på energi... tok visst mer på en jeg forutså å begynne for fullt i praksis, mens influensaen enda ikke er helt ute av kroppen [:'(]

Håper en rolig dag hjemme (har fri i dag heldigvis [:D]) hjelper på [:)]

Men sånn ellers føler jeg ikke at eg er energisk utover hva som er vanlig... [8|] Føler ikke jeg får gjort så mye egentlig... Men det kan ha sammenheng med at jeg hele tiden har 1000 planer som jeg ønsker å gjøre, og i forhold til ønskene i så måte får jeg gjort minimalt [:o] [&o] Ikke energi til overs som kan sendes bort med andre ord [8D] [:)] Skulle gjerne hatt mer selv! [:)]

ORIGINAL: *MissMe*

Så heldig du er som får planlegge bryllup!!![:D]

Ja, kjenner meg veldig heldig [:D]
...men litt vemodig også på en måte - jeg får jo aldri anledning til å gjøre dette igjen, og planleggingen/dagdrømmingen er jo nesten like gøy som selve dagen vil jeg mene... Planleggingen er jo en langvarig drømmesituasjon, mens dagen er over i løpet av noen skarve timer... [8|] Tror jeg må få mannen med på å fornye løftene med påfølgende familie- og vennefest innimellom, så jeg får gjøre det flere ganger [;)] [:D]

[:D][:D][:D]

Back
Topp